Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-06, 22:15
  #1
Medlem
är det någon med erfarenhet av denna?
Citera
2016-07-06, 22:30
  #2
Medlem
lyktstolpes avatar
Tillverkat i smutsigt källarlab utan direkta hygien o säkerhetskrav

Blandningen kan vara ojämn.

Förövrigt vill du berätta mer om din bakgrund / träningshistorik o varför du ska ta just detta?
Citera
2016-07-06, 22:40
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Tillverkat i smutsigt källarlab utan direkta hygien o säkerhetskrav

Blandningen kan vara ojämn.

Förövrigt vill du berätta mer om din bakgrund / träningshistorik o varför du ska ta just detta?


inte till mig nån som fråga efter ger fan i varför denna person ska ha detta till men vill inte ge råttgift heller

ställer man en fråga oftast i denna del i forumet är det förhör/förolämpningar är detta en bieffekt av AAS?

Så den ska man kasta med andra ord, det är råttgift är det du säger
Citera
2016-07-06, 23:42
  #4
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk3
inte till mig nån som fråga efter ger fan i varför denna person ska ha detta till men vill inte ge råttgift heller

ställer man en fråga oftast i denna del i forumet är det förhör/förolämpningar är detta en bieffekt av AAS?

Så den ska man kasta med andra ord, det är råttgift är det du säger

Sluta trippa å grina. Ingen som har bemött din (extremt) tafatta fråga med annat än tillbörliga svar.
Citera
2016-07-06, 23:44
  #5
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk3
inte till mig nån som fråga efter ger fan i varför denna person ska ha detta till men vill inte ge råttgift heller

ställer man en fråga oftast i denna del i forumet är det förhör/förolämpningar är detta en bieffekt av AAS?

Så den ska man kasta med andra ord, det är råttgift är det du säger

Nästan allt testo folk köper är gjort på det sättet, och det värsta som hänt vad jag läst är att folk har fått en liten infektion runt injektionsplatsen. Ska man vara 100 ska man ha ett eget recept man plockar ut på Apoteket
Citera
2016-10-27, 15:11
  #6
Medlem
zappe21s avatar
körde hulks testo c och byte över till axio labs testaplex c några månader sen
kände ingen dipp
Citera
2017-05-07, 10:27
  #7
Medlem
Hej!
Hittat en gröning med bra pris på 5vials axxio labs testo prop 100=testosterone propionate 100/ml*10ml/vial..

har kört mkt med dessa orala"iaf under samma namn o dessa va det ok tryck i då=typ 6+år sedan när jag vart sponsrad med turinabol o winstrol,halo osv,men av ngn anledning endast orala??)

Kan detta ha berott på att injekt formen va smutsig m skit i redan då eller har detta fenomen kommit under åren från tillverkaren??

Undrar då jag inväntar 30*10ml testo prop+12st testo e o cyp mixat(men 7+5)även ngt annat jag skulle få på köpet i rabatt eller vad man nu skall kalla detta?

Frågan som är brinnande vågar man kura på detta,om ej vore det bra o veta,går det att använda hjulfilter efter man hettat upp den i ugnen för att få bort ev bakterier osv eller är det bara bortkastad tid..
För er som varit med på detta forum i många år kommer nog ihåg steroidakuten och vikingstore,s.a hade ju trenbolone acetate som va kraschad som jag fick fixa till vilket va rena plågan,men gick att fixa till det bättre,funkade men måste varit den värstaq jäcla trenbolon a jag använt,kommer ihog att märket va G.I.t=gLOBAL IRON TECH.BRA ÖKNINGAR MEN MÅDDE EJ BRA ALLS I STARTEN TYP INFLUENSA LIKNANDE SYMPTOM

äR DET DETTA SOM ÄR PROBLEMET MED AXXIO ELLER ÄR DET TYP bly O BAKTERIER M.A.O TUNGMETALLER I OLJAN OSV SÅ MAN BLIR DÖDS SJUK,ELLER ÄR DET TEST FLUNSA MAN FÅR OSV,VAD EXAKT ÄR FELET OM NGN VET NÄR DET GÄLLER AXXIO LABS OLJOR(EJ ROLIGT O LÄSA NÄR MAN INVÄNTAR JUST DETTA INNOM EN SNAR FRAMTID!!

hOPPAS PÅ DET BÄSTA,POLAREN SKULLE BÖRJA DIREKT SÅ FÅR VÄL SE HUR HAN REAGERAR,JAG HÅLLER PÅ MED O BYGGER UPP EN KUR PÅ 20 V O PCT ETC INNAN JAG STARTAR EN NY KUR,ENDA JAG BÖRJAT MED LITE I FUSK STIL ÄR OLIKA WINSTROL TABS SOM GETT BRA RESULTA(IAF GENESIS VA FÖRVÅNANDSVÄRT BRA,HADE FÖRVÄNTAT MIG NGT BETYDLIGT SÄMMRE ÄN DE SPANSKA SOM BLIR SVÅRARE O SVÅRARE ATT FIXA INRIKES OM DE ENS GÖRS LÄNGRE???

sorry LITE OFF TOPIC,TXT VART LITE LÄNGRE ÄN TÄNKT,VA VÄL STRESSEN ANG AXXION SOM TOG ÖVERHAND DÅ ALLT REDAN E BETALT O INVÄNTAS..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback