Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-07-06, 22:45
  #37
Avstängd
fbtest11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Sry, greppade inte detta, men nu har vi detta.
Det är fint att visa att vi cannabislegaliseringsvänner har en så hederlig moral.

Men majoriteten av svenska befolkningen har blivit lärd att ringa polisen om de ser oss blossa på balkongen
Citera
2016-07-06, 23:32
  #38
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fbtest11
Det är fint att visa att vi cannabislegaliseringsvänner har en så hederlig moral.

Men majoriteten av svenska befolkningen har blivit lärd att ringa polisen om de ser oss blossa på balkongen
Jag kör alltid samma stil.
Och det är att ha en fakta, saklig och logisk diskussion.
Det betyder att din ursprungliga tanke i TS, är nått jag kommer kritisera.
Fast än jag är på sidan av legalisering eller avkriminalisering.

Man kan fråga sig varför jag är inte odelat positiv till allt.
Som är för detta, men jag vill vi ska vara sakliga främst, det innebär forskning och logik också.
Då kommer jag kritisera förslag som ditt.
Även om jag ser vad du vill med detta, i detta fall så såg jag att en hel del problem uppstår för tredje part.

Och även kuksugare som nedboy, zuccer, ganglere2 och liknande fånar av knarkkrigarna.
Om jag träffar på dom i annan tråd, och håller med dom.
Så har jag inte problem att stödja dom i den diskussionen.
I detta område, så är de bara fånar.
Som aldrig svarar på hur det ska gå till.
Och vart pengarna som man behöver, och vart dessa ska komma ifrån.
Inte en enda gång har jag fått svar på detta.
Bara visa att de inte har en aning i vad de pratar om.
__________________
Senast redigerad av klyban 2016-07-06 kl. 23:35.
Citera
2016-07-07, 16:40
  #39
Medlem
kingdeads avatar
Tycker absolut inte om den här skit iden att gola ner sina grannar. Vars är självrespekten i det beteendet? Visst vill ni va golfittor så varsågod men ni förlorar den all rätt till någon som helst respekt
Citera
2016-11-12, 19:06
  #40
Medlem
SteveHanzens avatar
Gravediggar denna tråd, men damn - vilket dåligt förslag!

Själv löst mitt problem med extremt restriktiva Sverige genom att flytta till länder där folk är betydligt mer fria att göra som de vill. Tolerans för allt är viktigt för mig, så klarar inte av stater/myndigheter som inte skriver under på samma värderingar. Men det är klart, emigrering funkar inte för alla.

Tror dock inte att denna anmälningskampanj funkar på något som helst sätt heller så fundera du på bättre, långsiktiga alternativ för att påverka den allmänna opinionen mot rätten till självbestämmande i Sverige.
Citera
2017-01-10, 19:20
  #41
Medlem
esoxoftrosas avatar
Jättedum idé.
Citera
2017-01-11, 13:55
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fbtest11
Fick idén av denna tråd: https://www.flashback.org/showthread.php?p=57775807
att om vi alla kunde ringa polisen (11414) och polisanmäla marijuanalukt hos någon granne som inte röker cannabis. Då kanske polisen skulle åka till färre riktiga anmälningar ergo färre cannabisrökare skulle åka fast. Sedan kan man ju spela in samtalen och dela med sig här på youtube.

Hur tänkte du vi start av denna tråd? Eller tänkte du överhuvudtaget? Ifall att du tänkte så måste du ha en jävla massa otur för det här är bland de dummaste jag läst, och då har jag sett, hört och läst en hel del.
Citera
2018-05-02, 06:51
  #43
Avstängd
Plaguetongues avatar
nej vad är det för barnsligheter, mina grannar är fan 80 bast

edit: ojfan såg inte att det va en gammal tråd
Citera
2018-05-06, 23:26
  #44
Medlem
NotBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
nej vad är det för barnsligheter, mina grannar är fan 80 bast

edit: ojfan såg inte att det va en gammal tråd
Tänk om ens grannar vet om att man brukar cannabis själv, och när det öppnas en polisutredning säger de att lukten förmodligen kom från grannen (dig).
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback