Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-07, 13:05
  #13
Medlem
Jag kommer osökt att tänka på Maos rödgardister under kulturrevolutionen.
Citera
2016-07-12, 21:11
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katalysator
Jag kommer osökt att tänka på Maos rödgardister under kulturrevolutionen.
Bevisar väll bara hur lite du kan om historia
Citera
2016-07-14, 05:42
  #15
Medlem
Nu ska tydligen (Enl Expresen) Boris Johnson bli UK s nästa Utrikesminister! Hua!!!!!
Citera
2016-07-14, 08:55
  #16
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rydsgubben
Nu ska tydligen (Enl Expresen) Boris Johnson bli UK s nästa Utrikesminister! Hua!!!!!


Ett utmärkt val och David Davis EU Exit Secretary
http://www.telegraph.co.uk/news/2016...s-johnson-and/
__________________
Senast redigerad av Sculley 2016-07-14 kl. 09:19.
Citera
2016-08-05, 03:08
  #17
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yggdrazil
Jag är lite osäker på vad frågeställningen är. Vad som hände? Folk demonstrerade, det var en march. Varken mer eller mindre än så. Att sociala medier har stort inflytande är väl ingen överraskning heller.

Jag är själv lite osäker på frågeställningen, men fenomenet att Storbritannien röstar sig ur Unionen och det som sedan sker på gatorna i London i "March for Europe" är så pass långt ifrån hur globalisterna möttes på den tiden då 00-talets barn av sin tid var nyfödda.

Från Göteborg 2001 till London 2016, vad hände? ..är det typ som jag menar.

Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
I åldersgruppen 18-24 år låg valdeltagandet på endast 36%, då är det väl inte så konstigt om det förekommit clowner i "paraden”.
Det var lite dumt att nämna clowner, menade riktiga clowner men de har egentligen inte med saken att göra, jag har clownfobi och efter jag såg att de förekom så vågade jag knappt kolla mer på Instagram.

Hursomhelst, March for Europe fick ställa in 30 Juli marschen i London, kanske har psykosen lagt sig men de samlar till 3 september nu såg jag.
Får se om de får ihop folk då.
Citera
2016-08-06, 15:45
  #18
Medlem
FreeWorldNows avatar
Det är väl bara att skriva på avtalet om utgång, så de slipper sån skit och demonstrationer.
Jag tror att denna gången är globalisterna med tidningarna i spetsen som hetsar folk mot andra, så ingen ska behöva skriva på.
Citera
2016-09-03, 07:18
  #19
Medlem
Arbetarbroders avatar
Return of Zionist Circus in London!

Enligt dem själva planeras en liknande marsch i London idag (3 sep) och de ska bli intressant att se om de överhuvudtaget blir av eller om den "March4Europe" bara gick under ett slags förvirrat tillstånd just efter Brexit pollen.

(OBS: Paraden kan innehålla spår av Clowner)
Citera
2016-09-03, 15:51
  #20
Medlem
sergbongs avatar
Snarare hate4brexit
__________________
Senast redigerad av sergbong 2016-09-03 kl. 15:53.
Citera
2016-09-04, 11:47
  #21
Medlem
Arbetarbroders avatar
Blev en parade denna gången iaf, Hate4Brexit eller Fuck4llDemocracy eller Zionist Circus, men det lockade betydligt mindre folk än den March for Europe de hade direkt efter pollen åtminstone, speciellt i London.

Mycket skyltar som inte säger ett smack, typ "Pull out never works" och liknande kondom-slagord samt en del skyltar om att brittiska politikerna har lurats, fattar inte riktigt vad det menar med det där och ingen verkar kunna ge nått bra svar heller.
Något mindre "ALL BREXIT VOTERS ARE RACIST" skyltar denna gången, av det jag snappade upp iallafall och att de är rasism att vilja lämna EU är nog det sjukaste fall av viftande med Rasist-kortet jag nånsin sett, och det säger ändå en del då Peka-Finger och skrika rasist som bekant är allt annat än ovanligt.

Det, tillsammans med betydligt mindre folk i London (paraden skedde runt om i hela UK om jag fattat rätt) får väl ändå ses som ett steg i rätt riktning.

Förhoppningsvis den sista Anti-Brexit demonstrationen nu när intresset hos britterna uppenbarligen lagt sig för den här typen av Parade för Globalisterna.
I Hope! ✖️

__________________
Senast redigerad av Arbetarbroder 2016-09-04 kl. 11:51.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback