Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-05, 12:08
  #1
Medlem
kolits avatar
Tjo och tjim!
Senare i höst ska jag och honan till Glasgow. Och varken hon eller jag har säkert bra koll på klubblivet i Skottland och framförallt inte på den scenen som vi vanligtvis befinner oss på hemmaplan.
Senast när vi var i Berlin besökte vi suicide circus om det ringer en klocka hos någon som referens för vad vi letar efter. Annars i övrigt så funkar även valfri svartklubb i götet också som exempel. Vad jag undrar helt enkelt är väl vart i glasgow man beger sig för komma åt strobelights, rökmaskiner och skottar med stora pupiller om det nu finns? Alla tips är välkomna även gällande det övriga utelivet i staden.
Citera
2016-07-05, 14:45
  #2
Medlem
SpaceOfAidss avatar
Finns ett ställe som heter The Arches (tror det ligger på Argyle street om jag inte missminner mig) Kanske inte riktigt svartklubb som du förklarar, men var där på rave en gång och rökmaskiner och droger flödade relativt fritt där
Citera
2016-07-05, 16:13
  #3
Medlem
kolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceOfAids
Finns ett ställe som heter The Arches (tror det ligger på Argyle street om jag inte missminner mig) Kanske inte riktigt svartklubb som du förklarar, men var där på rave en gång och rökmaskiner och droger flödade relativt fritt där
Låter sannerligen som ett steg i rätt riktning, ska definitivt undersökas! Tack.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2738496

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback