Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-02, 19:32
  #13
Medlem
neuron-drones avatar
Tack för alla idéer! Jag är inte sådan att jag hetsar runt men skulle kunna tänka mig att göra en lista på flera saker än vad jag kan och sedan göra två per dag, ifall jag helt plötsligt inte känner för något planerat. Till exempel kanske jag planerar att åka upp i London Eye och sedan fegar ur. Jag vet inte ens varför jag funderar på den, jag blir rädd av att stå på en riktigt tjock matta och titta ner.
Citera
2017-02-11, 11:51
  #14
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Tack för alla idéer! Jag är inte sådan att jag hetsar runt men skulle kunna tänka mig att göra en lista på flera saker än vad jag kan och sedan göra två per dag, ifall jag helt plötsligt inte känner för något planerat. Till exempel kanske jag planerar att åka upp i London Eye och sedan fegar ur. Jag vet inte ens varför jag funderar på den, jag blir rädd av att stå på en riktigt tjock matta och titta ner.

Åkturen i London Eye tar trots allt en stund. Så om du vill ha utsikt över London, men kunna lämna platsen om du får panik eller liknande, så skulle jag rekommendera en annan plats. Du skulle exempelvis kunna gå till Monument, Westminster Cathedral (ja, Cathedral och inte Abbey), St Paul's cathedral samt Primrose Hill. Men om du inte tror att du klarar av det överhuvudtaget, så finns det så mycket annat att se/göra i London.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2738204

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback