Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-02, 23:14
  #13
Avstängd
Aceaprovets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Intellektuella... hmmm. Då får det bli Markus och Malcolm, och Oskar och Amir.

Pratar om vad som helst utan en massa påklistrad pk skit, som totalt brukar förstöra upplevelsen av en intelligent persons resonemang.


Håller med om Oskar och Amir, har däremot lite svårt för Malcolm. För övrigt är jag ganska trött på folk som hävdar att de besitter intelligens utan att kunna använda korrekta meningar.
Citera
2016-07-03, 00:34
  #14
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aceaprovet
Håller med om Oskar och Amir, har däremot lite svårt för Malcolm. För övrigt är jag ganska trött på folk som hävdar att de besitter intelligens utan att kunna använda korrekta meningar.

Jaha, om det är mig du tänker på så hade jag tvåa och trea i svenska på gymnasiet, men medelbetyg mellan fyra och fem, femma i typ matte fysik, gick sen på Chalmers...

Marcus och Malcolm var det ett tag sen jag lyssnade på senast får friska upp dem. O&A lyssnade jag på igår senaste avsnittet igår och där var det en del filosoferande om livet...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback