Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-01, 15:55
  #1
Medlem
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...st-Brexit.html


EU-diktatorerna visar nu äntligen sina sanna färger. Den filantropiska vi-är-ett-enat-Europa-attityden är som bortblåst, och politikerna ägnar sig nu istället åt regelrätt lågstadie-mobbning:

*Brittiska EU-parlamentariker får lappar med spydiga kommentarer skickade till sig från sina utländska kollegor under mötena i Bryssel.

*Bryssel är täckt med klotter som "FUCK OFF UK" och andra intellektuella slagord.

*Någon har rivit ned Storbritanniens namnlapp som sitter ovanför representanternas postbox i EU-parlamentet.

Mobbningen och trakasserierna misstänks komma från självaste EU-parlamentarikerna och deras underordnade.

Personligen tycker jag att det känns SKÖNT att EU ÄNTLIGEN visar sitt fula tryne, istället för den snuttepluttfilantropiska masken som de har burit i alla år.

Vad tänker ni om detta?

Kommer mobbningen påverka Sveriges möjligheter att lämna EU?

Kommer den blottlagda narcissismen och makthungern att krossa svenska EU-sympatisörers bild av EU som ett "enat Europa"?

Kommer Storbritannien att hjälpa Skandinaverna medelst trakasserierna om vi väljer att lämna EU?
Citera
2016-07-01, 16:00
  #2
Avstängd
Som sagt, fantastiskt att EU-byråkraterna visar sitt riktiga ansikte.

Nu kommer revolutionen gå snabbt mina kamrater. För ett enat Europa!
Citera
2016-07-01, 16:05
  #3
Medlem
Energivattens avatar
Vem förväntade sig något annat ifrån bortskämda barn mutade med godis beter sig som just barn? Ligger ned på rygg och skriker om de inte får som de vill.

Så jävla mycket propaganda överallt, att folk inte kan se igenom skiten, hade de gjort det så hade vi lämnat EU för länge sedan.
Citera
2016-07-01, 16:06
  #4
Medlem
Vilket trams. Denna kamanj som försöker svartmåla EU efter Brexit börjar bli smått patetisk.

Vad skall man säga. När britterna nu har valt att lämna unionen så kan de inte räkna med att de skall åka på en räkmacka. EU vill ha så många medlemmar som möjligt och när ett viktigt medlemsland inte vill vara med så kan de ju inte direkt räkna med lyckönskningar från Bryssel.

Det är ju snarast britterna som framstår som halvt snurriga i sin relation till EU, vilket de alltid har gjort. Det verkar mest som att denna hatkärlek bara fortsätter. Britterna hatar EU av historiska skäl, men samtidigt så ser de vissa fördelar med EU-medlemskapet. Framför allt att de får vara med i Bryssel och sätta käppar i hjulet för de andra länderna.

Nu efter Brexit så avgår Boris Johnson och Britterna vill dra ut på förhandlingarna. Man vill plocka russinen ur kakan. Inte vara med och inte betala men ändå ha kvar fördelarna med medlemskapet.

På hemmaplan gäller det nu att förklara för britterna att det inte blir något pengaregn över landet och att det inte blir totalstopp för invandring som vissa kanske hade trott.
Citera
2016-07-01, 16:13
  #5
Medlem
Mia-Rovys avatar
Nu ska vi se.
- Någon har skickat en taskig lapp
- En namnlapp har tagits bort bland medlemsländernas brevlådor.
- Någon okänd har klottrat en taskig text någonstans i Belgiens huvudstad.


Förfärligt. En katastrof. Nu förstår jag verkligen hur hemskt EU är.
__________________
Senast redigerad av Mia-Rovy 2016-07-01 kl. 16:35.
Citera
2016-07-01, 16:17
  #6
Medlem
humanlifes avatar
Och dessa barnrumpor har vi röstat dit, de sitter där betalda av oss och beter sig skamligt och respektlöst.
Nej, vi måste sannerligen ersätta sådana här politiker med sådana som tar sina uppgifter på allvar, och inte är narcissistiska karriärister. Sänk deras arvoden rejält, så skall ni se att sådant här pack inte gör sig besvär!
Citera
2016-07-01, 16:20
  #7
Medlem
Energivattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Vilket trams. Denna kamanj som försöker svartmåla EU efter Brexit börjar bli smått patetisk.

Vad skall man säga. När britterna nu har valt att lämna unionen så kan de inte räkna med att de skall åka på en räkmacka. EU vill ha så många medlemmar som möjligt och när ett viktigt medlemsland inte vill vara med så kan de ju inte direkt räkna med lyckönskningar från Bryssel.

Det är ju snarast britterna som framstår som halvt snurriga i sin relation till EU, vilket de alltid har gjort. Det verkar mest som att denna hatkärlek bara fortsätter. Britterna hatar EU av historiska skäl, men samtidigt så ser de vissa fördelar med EU-medlemskapet. Framför allt att de får vara med i Bryssel och sätta käppar i hjulet för de andra länderna.

Nu efter Brexit så avgår Boris Johnson och Britterna vill dra ut på förhandlingarna. Man vill plocka russinen ur kakan. Inte vara med och inte betala men ändå ha kvar fördelarna med medlemskapet.

På hemmaplan gäller det nu att förklara för britterna att det inte blir något pengaregn över landet och att det inte blir totalstopp för invandring som vissa kanske hade trott.

Jag börjar seriöst tro att problemet med shills på Flashback ökar för varje dag. Jag vet inte om du är helt seriös i ditt inlägg eller bara duktigt indoktrinerad.

Svartmålningen är inte helt obefogad med tanke på hur EU har hanterat det hela. De beter sig som den maffiagrupp den är, försöker pressa UK på resurser för att få sin vilja igenom. "Oy vey goy, stannar du kvar så byts ditt folk ut och du gör en massiv nettoförlust varje år, du är en cuck helt enkelt då du låter dina kvinnor avla på bruna främmande män medan du betalar för det." Att EU skulle främja konkurrens kan ju alla med en halv hjärncell inse att de inte vill för i sådana fall hade regleringen inte varit så jäkla hård att det i princip är omöjligt för småförtag att plocka andelar.

De enda som tjänar på samarbetet är stora internationella företag och banker, resterande skiter man på.

Att UK inte ska räkna med lyckönskningar ifrån Bryssel är väl självklart men det de håller på med är ren och skär utpressning. "Det ska göras omöjligt för er att få fördelaktiga handelsavtal med andra länder utan vår hjälp, vi bestämmer och suveräniteten är helt ointressant. Byt ut ditt folk annars kommer vi ge er sinnessjuka tullavgifter som kommer att göra er export en omöjlighet".

Hade inte UK varit överröst med marxister så hade man skjutit ockupanter för länge sedan men det får man ju inte för varken USA, Israel, NATO, EU eller andra maffiaorganisationer. Mao har länder sina händer bakbundna under denna sionistiska maffiaorganisation man kallar globalism.

Ta av dig kippan och gå ut i solen om du inte brinner upp av det.
Citera
2016-07-01, 16:34
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energivatten
Jag börjar seriöst tro att problemet med shills på Flashback ökar för varje dag. Jag vet inte om du är helt seriös i ditt inlägg eller bara duktigt indoktrinerad.

Hade inte UK varit överröst med marxister så hade man skjutit ockupanter för länge sedan men det får man ju inte för varken USA, Israel, NATO, EU eller andra maffiaorganisationer. Mao har länder sina händer bakbundna under denna sionistiska maffiaorganisation man kallar globalism.

Ta av dig kippan och gå ut i solen om du inte brinner upp av det.

Jag är helt seriös och håller inte alls med dig i det du skriver. Men jag märker att du uppenbarligen kokar av hat. Du kallar USA, Israel, EU och NATO för maffiaorganisationer, och sedan undrar du om jag är seriös som inte håller med dig. Jag tror att det är du som borde varva ner lite.
Citera
2016-07-01, 16:41
  #9
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energivatten
Vem förväntade sig något annat ifrån bortskämda barn mutade med godis beter sig som just barn? Ligger ned på rygg och skriker om de inte får som de vill.
Haha, va? Hade jag inte vetat bättre skulle jag tro att du talade om brexit-sidan.

Citat:
Ursprungligen postat av Energivatten
Så jävla mycket propaganda överallt, att folk inte kan se igenom skiten, hade de gjort det så hade vi lämnat EU för länge sedan.
Vilken propaganda talar du om? Lappen?
Citera
2016-07-01, 16:47
  #10
Medlem
Energivattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Haha, va? Hade jag inte vetat bättre skulle jag tro att du talade om brexit-sidan.


Vilken propaganda talar du om? Lappen?

Ni verkar göra allt för att förstöra hela diskussioner som är lite obehagliga samt ofördelaktiga, man förväntar sig inte mer ifrån (((the chosen people))).

Brukar propaganda vara i pappersform menar du? Eller som ni brukar säga "Det är 2016" vilket betyder att pappersformen håller på att fasas ut helt.
__________________
Senast redigerad av Energivatten 2016-07-01 kl. 16:49.
Citera
2016-07-01, 16:51
  #11
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energivatten
Ni verkar göra allt för att förstöra hela diskussioner som är lite obehagliga samt ofördelaktiga, man förväntar sig inte mer ifrån (((the chosen people))).

Brukar propaganda vara i pappersform menar du? Eller som ni brukar säga "Det är 2016" vilket betyder att pappersfasen håller på att fasas ut helt.
Hehe, det var en helt vanlig fråga Du befinner dig i en tråd om att EU har mobbats genom att skicka taskiga lappar.

Då undrade jag bara om det var lappen du menade var propaganda. Du verkar hysterisk, så jag gissade på att det var detta du syftade på.
Citera
2016-07-01, 16:51
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Nu ska vi se.
- Någon har skickat en taskig lapp
- En namnlapp har tagits bort bland medlemsländernas brevlådor.
- Någon okänd har klottrat en taskig text någonstans i Belgiens huvudstad.


Förfärligt. En katastrof. Nu förstår jag verkligen hur hemskt EU är.

Om SD var Sveriges största parti, och trakasserade andra partier på det här sättet, så hade du förmodligen tyckt att min kritik var helt befogad. Men nu råkar det vara de goda som beter sig som svin, och då är det såklart inget att bry sig om.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback