Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-30, 17:02
  #1
Medlem
Xamples avatar
Någon som har erfarenheter?
Har kommit över ett par vialer, min första reaktion är felstavningen på Laboratories, men skenet kan bedra.
Citera
2016-07-03, 13:18
  #2
Medlem
.zemuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Någon som har erfarenheter?
Har kommit över ett par vialer, min första reaktion är felstavningen på Laboratories, men skenet kan bedra.

Jag kom över samma märke för ett halvår sen.. Har plöjt igenom tren a och test e och jag är toknöjd.

Det är ingen som säljer detta online som jag förstått det, utan cirkulerar runt i en sluten krets av människor som känner kocken/vänners vänner?

mvh
Citera
2016-07-03, 18:06
  #3
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .zemun
Jag kom över samma märke för ett halvår sen.. Har plöjt igenom tren a och test e och jag är toknöjd.

Det är ingen som säljer detta online som jag förstått det, utan cirkulerar runt i en sluten krets av människor som känner kocken/vänners vänner?

mvh
Utmärkt, ska iväg på semester så han inte få iväg Pro-Oil som jag varit jävligt nöjd med men fick en kontakt som levererade på en timme så tänkte det är värt att prova.
Återkommer med recension om ett tag när jag klivit på. Sätter första sticket av detta idag. 600mg tren E och 750 mg testo e. Bör klara mig under semester när mitt vanliga intervall är e4d.
Citera
2016-07-03, 20:41
  #4
Medlem
.zemuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Utmärkt, ska iväg på semester så han inte få iväg Pro-Oil som jag varit jävligt nöjd med men fick en kontakt som levererade på en timme så tänkte det är värt att prova.
Återkommer med recension om ett tag när jag klivit på. Sätter första sticket av detta idag. 600mg tren E och 750 mg testo e. Bör klara mig under semester när mitt vanliga intervall är e4d.

Jag körde pro oil innan och då deras eq och testo och jag tyckte tyvärr inte det var tillfredsställande. Tror du kan söka igenom mina poster och se själv där jag skrivit om det.

Jag tyckte i övrigt att oljan var smärtfri att sätta,men dagen efter kunde göra lite ont. Men har blivit van nu så känner inte av det.

Skriv gärna hur det går för dig. Blev förvånad att nån frågade om det här när det är gatunivå märket ligger och florerar runt i en liten liten skara människor som jag fattat.

Mvh
Citera
2016-07-22, 19:42
  #5
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .zemun
Jag körde pro oil innan och då deras eq och testo och jag tyckte tyvärr inte det var tillfredsställande. Tror du kan söka igenom mina poster och se själv där jag skrivit om det.

Jag tyckte i övrigt att oljan var smärtfri att sätta,men dagen efter kunde göra lite ont. Men har blivit van nu så känner inte av det.

Skriv gärna hur det går för dig. Blev förvånad att nån frågade om det här när det är gatunivå märket ligger och florerar runt i en liten liten skara människor som jag fattat.

Mvh
Oljan är så gott som smärtfri, satte i en ny muskel och var lite halt dagen efter men det har lagt sig.
Blivit mer vaskulär och hårdare, ligger på överskott och håller vikten vilket oroar mig lite.
Men får bra tryck, motivationen och sexdriften är på topp så kommer fortsätta att köra på detta.
Har inte märkt någon dipp direkt, mer än att jag innan semester satte dubbel dos, eftersom jag kollade fel på när jag skulle komma tillbaka så hade jag lite ojämna nivåer någon vecka och svettades som ett djur. Nu ligger det stabilt och psyket mår bra. Så kan rekommendera dessa prepp, iaf tren E och testo E.
Citera
2016-09-21, 10:41
  #6
Medlem
Xamples avatar
Har kört dessa prepp i över tre månader och är riktigt nöjd. Bra och jämn kvalitet, smärtfritt. Har klivit på deras NPP nyligen och även den är smärtfri.
Rekomenderas starkt till dom som kan få tag på det!
Citera
2016-12-05, 10:49
  #7
Medlem
.zemuns avatar
Mycket bra Testo e! Inte kört lika potenta grejer mg för mg sen galenika för några år sen, och då har jag gått igenom några olika märken som fortfarande är aktuella på marknaden idag!

Npp är också bra, lite svårt att säga SI eller så men den gör helt klart sitt jobb!

Deras tren jämför jag med venom som fanns på marknaden för några år sen och det är det bästa tren a jag kört, denna är minst lika bra!

Mast p, tydligen nytt i sortimentet men legat på nu i ca 5 veckor och den gör helt klart sitt jobb!

Jag rekommenderar märket om ni kan få tag i det!

Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback