Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2016-07-02, 21:44
  #97
Medlem
MrBulldoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Vilken tidning skulle en som du vilja betala för?

WSJ ligger bakom betalvägg, vilket "en sån som jag" med glädje betalar för. Av den enkla anledningen att matnyttig kvalitetsjournalistik får kosta en slant, medan t.ex. Metro är grovt överprissatt med tanke på innehållet.

Själv då, vilka tidskrifter betalar "en sån som du" för?
Citera
2016-07-02, 21:51
  #98
Medlem
Det är nog runt 20 år sedan och som jag började inhandla mitt toalettpapper på stormarknader.
Det har jag sparat en hel del pengar på.
Citera
2016-07-02, 21:54
  #99
Medlem
soligts avatar
Det är dyrare än cigaretter för fan.. Sen alla bilagor, 150kr ca på en dag..
Citera
2016-07-02, 21:54
  #100
Medlem
ChuckHagels avatar
Samtliga som går in på www.aftonbladet.se utan att ta bort reklamen.
Citera
2016-07-03, 00:43
  #101
Medlem
Att någon tidig 40-talist fortfarande köper kloaktidningen är helt ok för mig, kan vara hälsofarligt att bryta en äldre människas vana.

Men när jag ser någon ung köpa blaskan vill jag helst gå fram och ge vederbörande en stark elchock och samtidigt varna den för att köpa tidningen igen.
Citera
2016-07-03, 21:25
  #102
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menelik
Gör som du vill. Du är inte särskilt trovärdig du heller.
Nämen får jag göra som du vill? Har jag din tillåtelse? Nämen oj! Tack ska du ha! Det visste jag inte! Då ska jag anteckna det i min anteckningsbok här och höja intresseflaggan över gården.

Att du inte anser jag har trovärdighet måste för övrigt tolkas som en komplimang.
__________________
Senast redigerad av Ubbe Cykelkedja 2016-07-03 kl. 21:28.
Citera
2016-07-03, 22:32
  #103
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkKozelek
Att någon tidig 40-talist fortfarande köper kloaktidningen är helt ok för mig, kan vara hälsofarligt att bryta en äldre människas vana.

Men när jag ser någon ung köpa blaskan vill jag helst gå fram och ge vederbörande en stark elchock och samtidigt varna den för att köpa tidningen igen.

Nu händer det ju inte särskilt ofta att man ser någon under 65 köpa dessa skitblaskor
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback