Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-27, 01:43
  #1
Medlem
wttps avatar
Hej kompisar!

Kan hända att detta är fel forum men det kändes mest rimligt. Vill även tillägga att jag har hittat liknande trådar om s.k knarkrace men ej tillräcklig info!

Ska iväg om några helger på en ren festresa med mycket rave och undrar hur jag ska lägga upp mitt knarkande för att få mest ut av det och minst skada på huvudet.

Har tidigare testat ketamin, ecstasy, MDMA, ladd, tjack, gräs, hasch, tramadol och alkohol.
På tidigare liknande resor har jag bara ploppat E och bombat MDMA men det tar emot lite att göra det för länge/ofta nu då det har blivit mycket av det senaste halvåret.

Undrar helt enkelt vad och i vilken ordning av ovanstående jag bäst tar en dag var i max tre dagar. Är även riktigt sugen på att prova svampar eller LSD och känner att det här hade varit perfekt tillfälle, men inte om det betyder att jag måste skippa att gå ut och stampa en annan kväll pga knasig efter tripp. Eller finns det något annat riktigt fett att ravea på som jag ännu inte har provat?
Citera
2016-06-27, 13:58
  #2
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Ghb är najs att ravea på, svampar är kul oxå.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback