Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2021-03-01, 17:33
  #85
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Vad är det med folk, har dom för mycket pengar?
Sök upp trådar om tradera och blocket så hittar du svaret där, inte värt besväret att sälja med tanke på vilket patrask till köpare det finns.
Citera
2021-03-01, 18:39
  #86
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
En polare har ett lika skruvat soprum, han hittar sjukt bra saker. Vad är det med folk, har dom för mycket pengar?
Jag har inte en aning men jag tackar och tar emot.
Citera
2021-03-01, 18:46
  #87
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Sök upp trådar om tradera och blocket så hittar du svaret där, inte värt besväret att sälja med tanke på vilket patrask till köpare det finns.
Blocket är röva, men jag trycker ut bra mycket skit via marketplace, där funkar det. Kanske för att man inte kan vara anonym. Men seriöst, slänga en bra tv för att man inte pallar sälja den...
Citera
2021-03-02, 22:59
  #88
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Blocket är röva, men jag trycker ut bra mycket skit via marketplace, där funkar det. Kanske för att man inte kan vara anonym. Men seriöst, slänga en bra tv för att man inte pallar sälja den...
I ärlighetens namn så är panelen lite skadad men det syns bara vid vissa nyanser. Det är tillräckligt för att ingen ska vilja betala för den, i alla fall inte så mycket att det blir värt besväret.
Citera
2021-03-03, 06:43
  #89
Medlem
kan tipsa om den här Facebook sidan om ni gillar att fynda grejor


www.facebook.com/groups/1492884387612129
Citera
2021-03-03, 07:05
  #90
Medlem
Såg en Ikea påse med typ snusk DVD fodral/skivor, svenska amatörer och tysk hårdporr... minns att jag skratta och frågade mig själv vad fan är det för fel på folk sen tyckte jag det var jävligt äckligt men säkert någon snuskgubbe som tog med sig påsen hem. Såg en hel sopsäck med pantflaskor en gång vågade inte ta påsen. Annars har jag flera gånger kört förbi Jysk och där har de typ möbler som de bara dumpar i en container, riktigt slöseri, de kan ju skänka sakerna till fattiga eller något liknande.
Citera
2021-03-03, 14:07
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Blocket är röva, men jag trycker ut bra mycket skit via marketplace, där funkar det. Kanske för att man inte kan vara anonym. Men seriöst, slänga en bra tv för att man inte pallar sälja den...

kan hålla med på blocket är det bara företag som säljer beg bilar eller beg datorer
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback