Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2021-03-27, 16:04
  #109
Medlem
Fyfan. Hoppas man hinner lämna pisslandet innan en Swexit. Det kommer säkert bli av, sådana kulturella analfabeter och lågbegåvade extremister som ockuperar landet.

Bo ni här era jävla apor.
Citera
2021-04-06, 01:24
  #110
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Jaha...det där skrev du i Juni 2016. Vi får väl ändå fråga Näringslivet först, innan vi hittar på en massa dumheter. Våra förbindelser med Tyskland är ju fantastiskt lönsamma för Sverige, så vi stannar så länge Tyskland gör det.

Jag är glad att Afs fortfarande driver EU-utträde, nu när SD har släppt det.
Citera
2021-04-06, 01:24
  #111
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatF
Fyfan. Hoppas man hinner lämna pisslandet innan en Swexit. Det kommer säkert bli av, sådana kulturella analfabeter och lågbegåvade extremister som ockuperar landet.

Bo ni här era jävla apor.

Öh va? Menar du att Swexit drivs av apor?
Citera
2021-04-06, 10:40
  #112
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag är glad att Afs fortfarande driver EU-utträde, nu när SD har släppt det.


Likt förbaskat kvarstår ju näringslivets beronde av Tyskland. Det gäller ju att synkronisera Alternative Für Deutschland i ett eventuellt utträde, så att inte handelsförbindelserna tar skada. (genom tullar, skatter, avgifter, byråkrati, etc.etc)
Citera
2024-03-29, 04:43
  #113
Medlem
Fr3ak0ut90s avatar
Bara v och SD i riksdagen som kanske gör något till nästa eu-val, men nu är det väl bara afs utanför riksdagen som gäller?

https://www.youtube.com/watch?v=0_eS1IX_D2g&t=112s

Citat:
Kasta inte bort din röst!

Sunt förnuft med Gustav
16 mars 2024
Nytt avsnitt av Sunt förnuft med Gustav!

I detta avsnitt förklarar jag varför en röst i EU-valet på något av de etablerade partierna är helt bortkastad. EU kan inte reformeras och svenska Europaparlamentariker utgör färre än tre procent av det totala antalet.
En röst på Alternativ för Sverige kan däremot göra stor skillnad genom att Swexit kommer upp på den politiska dagordningen i vårt land. Om AFS tar mandat kommer vi att ställa EU-pamparna mot väggen och visa svenska folket vad som försiggår nere i Bryssel.

Valfoldrar och valsedlar har anlänt till våra kretsar, och delas nu för fullt. Vårens turnéschema kommer att presenteras inom kort!

Dessutom kommer jag att resa till Amsterdam nästa helg för att delta på Forum voor Democatie (FvD):s kongress. FvD, lett av Thierry Baudet, är ett av AFS samarbetspartier.

Den 9 juni är det val. Rösta för Swexit!
__________________
Senast redigerad av Fr3ak0ut90 2024-03-29 kl. 05:42.
Citera
2024-03-29, 06:01
  #114
Medlem
Fr3ak0ut90s avatar
Bättre att starta nya trådar kanske ni som hänger mer på flashback? Moderator får gärna radera detta meddelande och varna mig också om jag bryter mot regeln med off-topic nu?
Citera
2024-04-12, 08:24
  #115
Medlem
Vad fan har vi EU till?
Vi tappar ju bara nämnvärd del av vårt självstyre, och skänker pengar till länder som har det sämre per BNP, men kan mycket väl ha bättre köpkraft om man bor där. Absurt
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback