Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2016-06-24, 03:13
Citat:
Ursprungligen postat av Azizok
Precis, idag

Kanske bäst du går och lägger dig nu då och så att du inte får sparken även från detta jobbet?
Citera
2016-06-24, 03:17
Medlem
Azizoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Om du låter kollegorna höra hur bra du är på att tala med kunderna, vad skulle hända då?

Tänk om de börjar övervaka dig för att du tror att de gör det. Du vet, "tänk inte på en rosa elefant, tänk inte på en rosa elefant, tänk inte på en rosa elefant" nog börjar man tänka på en rosa elefant. Hjärnan uppfattar inte ordet "inte".

Här är en man som coachar utifrån hur hjärnan fungerar, underbar föreläsning:
https://www.youtube.com/watch?v=2jBh0YVFWl8

Okej jag tror jag hänger med, så jag ska inte tänka på att de övervakar mig och avlyssnar hur jag pratar med kunden?

Ska nog titta på videon en annan gång, 2 tim lång.. Tack ändå för länken
Citera
2016-06-24, 03:18
Medlem
Azizoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r
Kanske bäst du går och lägger dig nu då och så att du inte får sparken även från detta jobbet?

Jag börjar jobbet på eftermiddag och slutar på kvällen.
Citera
2016-06-24, 03:22
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Okej jag tror jag hänger med, så jag ska inte tänka på att de övervakar mig och avlyssnar hur jag pratar med kunden?

Ska nog titta på videon en annan gång, 2 tim lång.. Tack ändå för länken

Det går bra att kolla tio minuter, du kommer att bli glad, mycket humor. Jag önskar dig all lycka till på jobbet imorgon och ser fram emot att höra hur det har gått för dig. Håller tummarna
Citera
2016-06-24, 03:27
Medlem
Shadowcrafts avatar
Sitter i huvudet. Sluta tänka på att dem lyssnar OM dem ens gör det. Låtsas inte om dem och gör din grej!!
Citera
2016-06-24, 03:29
Medlem
Passepartouts avatar
Skrev fel länk, denna ska det vara: https://www.youtube.com/watch?v=2jBh0YVFWl8
Citera
2016-06-24, 15:10
Medlem
Azizoks avatar
Vill bara säga att jag är på jobbet just nu och det är en okej stämning, surgubbarna var inte på jobbet idag så jag känner mig toppen och gör mitt jobb bra utan att bli trackad för varje samtal som jag utför med kunden.. hoppas på det bästa imorgon också.
Citera
2016-06-24, 15:24
Medlem
tarsiers avatar
Citat:
Vill bara säga att jag är på jobbet just nu och det är en okej stämning, surgubbarna var inte på jobbet idag så jag känner mig toppen och gör mitt jobb bra utan att bli trackad för varje samtal som jag utför med kunden.. hoppas på det bästa imorgon också.
Kul att höra. Själv jobbat lite med kundtjänst och fundraising via telefon och vet hur jobbigt det kan vara om man inte har bra självförtroende samt är lite introvert. Det är jättebra att du fortsätter. Om du vill snacka får du gärna PMa.
Citera
2016-06-24, 16:44
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:

Härligt att höra TS! Ha det bäst!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in