Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-22, 21:31
  #1
Medlem
BossModes avatar
köpte en ny dator med windows 7 installerad i .. men jag hör massa ljud (noise) när jag har hörlurar på i backgrunden lxm , testar jag hörlurarna med mobilen funkar dem perfekt. Testar jag andra hörlurar är det fortfarande noise som är skit jobbigt .. vad är problemet?
Citera
2016-06-22, 21:33
  #2
Medlem
Permafloxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BossMode
köpte en ny dator med windows 7 installerad i .. men jag hör massa ljud (noise) när jag har hörlurar på i backgrunden lxm , testar jag hörlurarna med mobilen funkar dem perfekt. Testar jag andra hörlurar är det fortfarande noise som är skit jobbigt .. vad är problemet?

Drivrutiner.
Citera
2016-06-22, 21:35
  #3
Medlem
BossModes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Permaflox
Drivrutiner.
När jag trycker update driver eller så den säger att windows tycker det är den senaste versionen jag har
Citera
2016-06-22, 21:38
  #4
Medlem
Permafloxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BossMode
När jag trycker update driver eller så den säger att windows tycker det är den senaste versionen jag har

Genom att klicka in på via menyn på den enheten på datorn? Nej, gör det manuellt istället. Så som du kollade suger bajs. Troligen så har du inte uppdaterade drivrutiner. Kan också vara glapp i ditt uttag för ljud. Testat andra hörlurar? Kvarstår problemet? Kan vara glapp.
Citera
2016-06-22, 21:45
  #5
Medlem
BossModes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Permaflox
Genom att klicka in på via menyn på den enheten på datorn? Nej, gör det manuellt istället. Så som du kollade suger bajs. Troligen så har du inte uppdaterade drivrutiner. Kan också vara glapp i ditt uttag för ljud. Testat andra hörlurar? Kvarstår problemet? Kan vara glapp.


testat andra hörlurar samma sak verkar software issue dock.
Citera
2016-06-22, 21:49
  #6
Medlem
Testat byta uttag? Sätter jag mina icke-usb lurar i porten där fram så brus/surrar det, men inte där bak
Citera
2016-06-22, 21:54
  #7
Medlem
Permafloxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nup
Testat byta uttag? Sätter jag mina icke-usb lurar i porten där fram så brus/surrar det, men inte där bak

Som sagt, glappkontakt.
Citera
2016-06-22, 21:55
  #8
Medlem
Permafloxs avatar
Sök upp lite drivrutiner o ladda ner dem så ska du se att allt löser sig. Lita inte på Windows att dem säger att dem är up to date, tvivlar på det sörru du
Citera
2016-06-22, 23:43
  #9
Medlem
BossModes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Permaflox
Sök upp lite drivrutiner o ladda ner dem så ska du se att allt löser sig. Lita inte på Windows att dem säger att dem är up to date, tvivlar på det sörru du


Jag fick båda uppdatera drivrutinen för att tricket som personen ovanför nämnde skulle funka , att koppla det bak ifrån inte framifrån!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback