Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-26, 16:41
Moderator
^Eazs avatar
OT Raderat.
/Mod
Citera
2016-06-26, 19:58
Medlem
hur ska dom definieras och vem ska definiera dom?
Citera
2016-06-26, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minlillekukochjag.
hur ska dom definieras och vem ska definiera dom?
Artiklarna som man lägger in? Det som du tycker är viktigt och som har ett värde för oss som värnar om folk och land. T.ex. har jag lagt in en massa artiklar om flyktingboenden, våldtäkter och skottlossningar. Givetvis kan du lägga in vad du känner för men en artikel om mat-tinas program nästa vecka undanbes.

Sidan är nästa klar, bortsett från designen (jag är programmerare, inte designer) jag behöver bara fixa lite buggar. Så i mitten av nästa vecka borde jag kunna bjuda in folk att pröva den.
Citera
2016-06-29, 17:51
Medlem
Jag har nu skickat ut en inbjudan till några användare här på Flashback för att smygstarta lite. Det är fortfarande en del kvar att göra och även om det mesta är klart så vill jag inte släppa den publikt ännu.

Men jag uppmanar er som vill kolla in den att skicka ett PM till mig
Citera
2016-06-29, 19:23
Medlem
Den skamlöses avatar
TS skriv upp dig själv på din sida. Rasister och främlingsfientliga är de värsta förrädarna som skämmer ut och förstör vårt fina land.
Citera
2016-06-29, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den skamlöse
TS skriv upp dig själv på din sida. Rasister och främlingsfientliga är de värsta förrädarna som skämmer ut och förstör vårt fina land.
Jag förstår att engagemang från oss som vägrar gå ner på knä och slicka förrädarna i arslet svider i dina ögon. Att sedan flera i tråden redan gett mig god respons, innan ens sidan var skapad, måste svida lite extra
Citera
2016-06-29, 19:36
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:

Träffande nick du har. Jag tror nog att vi borde skriva upp dig på listan. TS har helt rätt. För det är antivit ohyra som förstör landet. Ni är de som bedriver folkmord och nekar svenskarna rätten till det livsrum man haft i tusentals år. Det är svenskarna som ÄR Sverige. Dagens negrofila bögland som falskeligen utger sig för att vara Sverige kan du trycka upp där bak.
Citera
2016-06-29, 19:38
Medlem
Den skamlöses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musikalen
oss som vägrar gå ner på knä och slicka förrädarna i arslet
Det är klart att du inte vill göra det, det är ju ganska svårt att slicka sig själv i arslet.
Citera
2016-06-29, 19:42
Medlem
Den skamlöses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Träffande nick du har. Jag tror nog att vi borde skriva upp dig på listan. TS har helt rätt. För det är antivit ohyra som förstör landet. Ni är de som bedriver folkmord och nekar svenskarna rätten till det livsrum man haft i tusentals år. Det är svenskarna som ÄR Sverige. Dagens negrofila bögland som falskeligen utger sig för att vara Sverige kan du trycka upp där bak.
Och jag antar om man undersöker ditt stamträd så hittar man inga invandrare alls på tusentals år. Inga finnar eller valloner, inga medeltidstyskar, inga trälar som vikingarna tagit hit från andra länder etc. etc. Själv borde jag antagligen utvisas omgående eftersom jag har vallonska förfäder som invandrade på 1600-talet.
Citera
2016-06-29, 19:51
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Och jag antar om man undersöker ditt stamträd så hittar man inga invandrare alls på tusentals år. Inga finnar eller valloner, inga medeltidstyskar, inga trälar som vikingarna tagit hit från andra länder etc. etc. Själv borde jag antagligen utvisas omgående eftersom jag har vallonska förfäder som invandrade på 1600-talet.

Du är ju dum i hela huvudet. Menar du att du inte begriper skillnaden mellan den lilla rännil av vita folk som historiskt kommit till Sverige och de horder av negrer och araber som nu masskoloniserar Sverige?
Citera
2016-06-29, 20:33
Medlem
Den skamlöses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Du är ju dum i hela huvudet. Menar du att du inte begriper skillnaden mellan den lilla rännil av vita folk som historiskt kommit till Sverige och de horder av negrer och araber som nu masskoloniserar Sverige?
Och på vilket sätt bedriver de folkmord och nekar oss rätten till vårt land?
Citera
2016-06-29, 20:39
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Och på vilket sätt bedriver de folkmord och nekar oss rätten till vårt land?

Ifall du har missat det så byts svenskarna ut i en rasande takt mot negrer och araber. Redan inom 5-10 år kommer svenskar att vara i minoritet i åldersgruppen <50 år. Folkmord genom massinvandring således.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback