Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-14, 16:47
  #37
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dropdead96
Jag kan sitta i timmar i eftereffekterna helt i mig sj och bara filosofisera på det som hänt under tripp/snetripp

Fast egentligen så ser inte jag det som att det finns något som en snetripp
Haha ja, älskar eftereffekterna och sen när man slumrar till helt slut i kropp och skalle
True true, lärdom och en lektion i livets skola kallas det
Citera
2016-08-14, 16:58
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dropdead96
Visst var det underbart???
Testa två nästa gång, om du känner dig redo dvs. Helt underbart med rätt set & setting

Ja, det var kul som fan och många roliga tankar och tankebanor. En toppen upplevelse, trippen varade nog i 10 timmar med olika intensiteter såklart. Två skulle nog inte vara några problem då jag tyckte att en var lite för lite, men var ju försiktig första gången. Men svamp säsongen börjar ju snart också så då ska här plockas svamp som aldrig förr, ALD var lite väl dyr enligt mig.

Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Vill du höja trippen en aning ta antingen en halv ald-52 och en halv eth-lad eller en av varje så kommer du iväg ganska bra på nybörjarvägarna utan nojor åh sånt

Ska man verkligen blanda psykadeliska droger? Nojor behöver jag nog inte oroa mig för, tror jag har blivit lite för härdad för att få nojor så länge jag är hemma och är ensam eller med folk jag kan lita på.
Citera
2016-08-14, 17:04
  #39
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chill123
Ja, det var kul som fan och många roliga tankar och tankebanor. En toppen upplevelse, trippen varade nog i 10 timmar med olika intensiteter såklart. Två skulle nog inte vara några problem då jag tyckte att en var lite för lite, men var ju försiktig första gången. Men svamp säsongen börjar ju snart också så då ska här plockas svamp som aldrig förr, ALD var lite väl dyr enligt mig.



Ska man verkligen blanda psykadeliska droger? Nojor behöver jag nog inte oroa mig för, tror jag har blivit lite för härdad för att få nojor så länge jag är hemma och är ensam eller med folk jag kan lita på.
Haha ja, dessa två är perfekt i det syfte för den ena har egenskapen den andra saknar och vice versa. Blir mer likt äkta syra i mitt tycke, som 1p-lsd om du testat det. En perfekt cocktail som sagt ^^
Citera
2016-08-14, 17:10
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Haha ja, dessa två är perfekt i det syfte för den ena har egenskapen den andra saknar och vice versa. Blir mer likt äkta syra i mitt tycke, som 1p-lsd om du testat det. En perfekt cocktail som sagt ^^

Aha, bra då vet jag att man kan blanda psykadeliska. Har du testat toppisar någon gång? Hur är dem i förhållande till ALD?
Citera
2016-08-14, 17:32
  #41
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chill123
Aha, bra då vet jag att man kan blanda psykadeliska. Har du testat toppisar någon gång? Hur är dem i förhållande till ALD?
Toppisar är svag skit. Har käkat doser i 200+st och knappt fått ut något, roligare med tryfflar och rediga svampar men ALD-52 är en hallucinogen och svampar tryptaminer och skillnad på dom två. ALD-52 tar toppisarna med hästlängder, men toppisarna har sin charm haha
Citera
2016-08-14, 18:36
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Toppisar är svag skit. Har käkat doser i 200+st och knappt fått ut något, roligare med tryfflar och rediga svampar men ALD-52 är en hallucinogen och svampar tryptaminer och skillnad på dom två. ALD-52 tar toppisarna med hästlängder, men toppisarna har sin charm haha


Ok, när ekonomin tillåter får jag ta och beställa två till nästa gång. Eller kan effekten ha varit svagare eftersom jag hade ätit rejält 1 timme innan jag tog lappen? (1 kebab pizza + efterrätt)
Citera
2016-08-14, 18:45
  #43
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chill123
Ok, när ekonomin tillåter får jag ta och beställa två till nästa gång. Eller kan effekten ha varit svagare eftersom jag hade ätit rejält 1 timme innan jag tog lappen? (1 kebab pizza + efterrätt)
Jag tycker ruset har blivit lite klenare med mat i magen, fasta typ 6 timmar innan du tar lappen sen när du har den i munnen ett tag svälj den eller svälj den direkt ( Funkar bättre imo på dessa analoger ) Du kan kicka gräs när effekterna börjar lägga sig så blir dom längre :P Eller köp någon lustgaspatron för en oförglömlig upplevelse haha

Bara dra iväg PM om du har frågor eller så
Citera
2016-08-27, 21:59
  #44
Medlem
Hur färgrik är denna i jämförelse me ETH-LAD? Jag tycker nämligen att ETH är ganska färglös..
Mvh!
Citera
2016-08-27, 23:27
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Toppisar är svag skit. Har käkat doser i 200+st och knappt fått ut något, roligare med tryfflar och rediga svampar men ALD-52 är en hallucinogen och svampar tryptaminer och skillnad på dom två. ALD-52 tar toppisarna med hästlängder, men toppisarna har sin charm haha

Jävlar vad sugen jag blir på ADL-52 nu!
Men du får gärna PMa om vart fan man får tag på tryfflar Det är ju så sjukt gott med tryfel och svamp så man skulle ju kunna äta dem bara för att det är det godaste som finns!
Citera
2016-08-28, 07:35
  #46
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-spaceglasses
Jävlar vad sugen jag blir på ADL-52 nu!
Men du får gärna PMa om vart fan man får tag på tryfflar Det är ju så sjukt gott med tryfel och svamp så man skulle ju kunna äta dem bara för att det är det godaste som finns!
Du har ett PM min herre
Citera
2016-08-30, 22:49
  #47
Medlem
Stene-Spareviks avatar
Är sugen på att trippa igen men ekonomin är tight så föredrar att köpa den jag skulle få ut mest av. Har hört så mycket om Ald-52 men hur är den jämfört med Eth-Lad? Vilken ger mest visuella trippar?
Citera
2016-08-31, 00:15
  #48
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stene-Sparevik
Är sugen på att trippa igen men ekonomin är tight så föredrar att köpa den jag skulle få ut mest av. Har hört så mycket om Ald-52 men hur är den jämfört med Eth-Lad? Vilken ger mest visuella trippar?

Jag har tagit eth-lad 8 ggr och ald-52 1 gång. Fördrar ald-52 även om bägge är grymma. Mer spektakel imo men du kan inte veta innan du testat själv med såna här nymodigheter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback