Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-22, 12:57
  #229
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verfuhren
Jag skulle säga att man börjar med 1 x 100ug och ser vart det bär av. Bär det inte av så mycket som det borde så tar man en till.
Sant det. Tror dock 1lapp räcker för han.
Citat:
Ursprungligen postat av Verfuhren
Och nu när jag ändå är inne i rätt tråd, vet någon alternativ till ALD-52 nu när den ska klassas?
Hmm ingen lysergsyradietylamid-analog vad jag vet. Tryptaminer etc finns ju men är som natt och dag (I mitt tycke.)

Ytterligare en fråga. Kan jag dra i mig 30mg 4-ho-dpt idag och ta en lapp på fredag? Eller blir det korstolerans?
Citera
2017-11-22, 13:34
  #230
Medlem
Hupats avatar
Någon som vet om någon har det inne? Såg att chemikaze har slut. Är det värt att beställa hem 50 lappar eth lad istället?
Citera
2017-11-22, 15:27
  #231
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Någon som vet om någon har det inne? Såg att chemikaze har slut. Är det värt att beställa hem 50 lappar eth lad istället?
Verkar slut överallt inrikes. Bunkra ETH du, hade jag gjort.
Citera
2017-11-23, 17:00
  #232
Medlem
Harbards avatar
Köpte troligen Sveriges sista ALD-52 batch Otroligt glad att jag hann slå till
Citera
2017-11-24, 04:58
  #233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Sant det. Tror dock 1lapp räcker för han.

Hmm ingen lysergsyradietylamid-analog vad jag vet. Tryptaminer etc finns ju men är som natt och dag (I mitt tycke.)

Ytterligare en fråga. Kan jag dra i mig 30mg 4-ho-dpt idag och ta en lapp på fredag? Eller blir det korstolerans?

Sorry att jag var seg att svara.

Vet inte till 100% men jag tror det blir kors tollerans på dem ja.

Men jag får väl ta och pröva entryptamin då. Även om de inte är samma. Kanske kommer något som är likvärdigt senare. hoppas hoppas.
Citera
2017-11-24, 05:01
  #234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Frågan är om man refilla efter behov om man inte är nöjd efter en & det har fått 2h ?


Segt svar men, jag vågar faktist inte säga bu eller bä om det. Men jag tror inte att 2h borde vara något problem.
Citera
2017-11-24, 06:13
  #235
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen300
Undrar en sak, om det passar bättre i någon annan tråd så hänvisa bara och gärna till denna.

När/om ALD blir klassat, finns det någon risk för den som har köpt upp sig innan klassningen? Dvs, finns det nån "record" på tidigare köp, som kan komma att leda till typ husrannsakan, eller ett brev från farbror blå?

Typ genom mailkontakt så finns ju en koppling, även om man köpt via en sida med typ bitcoins?

Eller gäller det bara att neka?
Men i första hand, finns det en risk med detta värd att beakta, värt att bara vara lite förberedd eller så?

Mvh!


Extremt liten risk.
Citera
2017-11-24, 06:14
  #236
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verfuhren
Segt svar men, jag vågar faktist inte säga bu eller bä om det. Men jag tror inte att 2h borde vara något problem.

Verkar som att det är helt okej att göra det, sen om ruset blir starkare av att droppa 1 först sen 2 eller tre direkt är ju oklart.

Gick dock fin fint med både special & al-lad .
Citera
2017-11-24, 14:04
  #237
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Verkar som att det är helt okej att göra det, sen om ruset blir starkare av att droppa 1 först sen 2 eller tre direkt är ju oklart.

Gick dock fin fint med både special & al-lad .

Vad fan var special igentligen?
Citera
2017-11-24, 15:51
  #238
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klintebo1
Vad fan var special igentligen?

En super duper bra LSD substitut. Men gillade al-lad mest tror jag, ty fan va roligt det var & bra eufori också
__________________
Senast redigerad av orrecrist 2017-11-24 kl. 15:53.
Citera
2017-11-24, 16:06
  #239
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verfuhren
Sorry att jag var seg att svara.

Vet inte till 100% men jag tror det blir kors tollerans på dem ja.

Men jag får väl ta och pröva entryptamin då. Även om de inte är samma. Kanske kommer något som är likvärdigt senare. hoppas hoppas.
Ja, olika forum säger olika saker så sket i det. ALD52 är riktigt mysig och snäll, bara jag som tycker den inte sitter så mycket i psyket som te.x ETH-LAD gör (I mitt och en del bekantas tycke.)?

Angående tryptamin, 4-ho-dpt! Där sprakar allt ut i färg och euforin är riktigt bra, lite kort rus bara.
Citera
2017-11-27, 15:24
  #240
Avstängd
nils.flygels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verfuhren
Och nu när jag ändå är inne i rätt tråd, vet någon alternativ till ALD-52 nu när den ska klassas?

1P-ETH-LAD kanske, om någon tar in den.
(FB) 1p-eth-lad
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback