Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-24, 20:02
  #205
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av take-apart
. Känns som att allt potent börjar bli plockat nu. Ska lägga en beställning också så jag har en reserv.
När är det klassningarna sker? Jag glömmer alltid bort om det är höst eller vår.
jävla kuksverige.
Undrar jag med när klassningarna sker. När brukar det ske?
Citera
2017-10-25, 17:20
  #206
Medlem
Någon som testat chemikazes ALD på sistone?
Citera
2017-10-25, 21:05
  #207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messengeroflove
Andra länder som Österrike kör klassningar på säsongsbasis, vi har inget sånt system. ALD-52 är ju uppe för klassning nu så möjligt att det blir i år eller i början av 2018.

Tack för svaret, så när den blir det så är den det. Fick för mig att det var substanser som klassades en ggn per år vid fastställd tidpunkt. Läser runt för mycket, så blandar väl ihop saker!?
Så det är bara en tidsfråga då när som helst. Där ser man.
Citera
2017-10-25, 21:56
  #208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoevPanna
Någon som testat chemikazes ALD på sistone?

testat zero's och askens. zero har starkare, så dom tycke jag såklart var feta
Citera
2017-10-29, 23:30
  #209
Medlem
Kukhoran! Beställde 50 lappar från chemikaze igår och idag såg jag att de har 35% rea på skiten!

Knulla mitt liv
Citera
2017-10-29, 23:38
  #210
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KajsMarie
Kukhoran! Beställde 50 lappar från chemikaze igår och idag såg jag att de har 35% rea på skiten!

Knulla mitt liv
glad över att det är rea nu! När klassas det?
Citera
2017-11-04, 20:45
  #211
Medlem
Hur bör dessa lappar förvaras för att det ska vara optimalt om det rör sig om en väldigt lång tid? Ungefär mellan 2-5 år ska de förvaras.

Beställde 50 st ALD-52 och 50 st ETH-LAD från Chem*kaze nu när de reas ut, och jag kommer trippa väldigt sällan.

Har förstått att de ska förvaras mörkt och lufttätt för att inte tappa potensen, men några har nämnt frysen också?

Finns det några nackdelar med att förvara dem i frysen?
Bryts de ner på något vis vid såna låga temperaturer och blir förstörda, eller är det riskfritt och bara positivt att ha dem i frysen?

Tänkte i sånt fall lägga dem i en lufttät zip-lock påse, och sen lägga dem i en tom snusdosa för att sedan förvara dem i frysen där jag också förvarar mitt snus, så det vore lite stealth också.

Hur låter det? Är det optimalt?

Citera mig gärna om ni svarar så jag hittar svaret på mina frågor enkelt.
Citera
2017-11-08, 19:09
  #212
Medlem
Jag undrar också om nån har mer info om när det kommer ske? Kommer det en flaggning innan, eller blir det lite hokus pokus över det hela?

Gäller och inte missa mållinjen i alla fall :/

Jag har aldrig testat varesig ALD eller nån annan psykedelia, så vill bara dubbelkolla och säkerställa.
Är det chemik***'s ALD som gäller nu? De andra verkar ha slut, chemi är lika gröna fortfarande?

Är det nån som kan verifiera att deras ALD är the real deal och bra skit?

Väl bekomme!
__________________
Senast redigerad av Jorgen300 2017-11-08 kl. 19:26.
Citera
2017-11-08, 19:26
  #213
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen300
Jag undrar också om nån har mer info om när det kommer ske? Kommer det en flaggning innan, eller blir det lite hokus pokus över det hela?

Gäller och inte missa mållinjen i alla fall :/

Jag har aldrig testat varesig ALD eller nån annan psykedelia, så vill bara dubbelkolla och säkerställa.
Är det chemik***'s ALD som gäller nu? De andra verkar ha slut, chemi är lika gröna fortfarande?

Är det nån som kan verifiera att deras ALD är the real deal och bra?

Kan verifiera att det är bra grejer, som kommer väldigt proffsigt förpackat. Har köpt några gånger av dem nu, nöjd varje gång.
Citera
2017-11-08, 19:28
  #214
Medlem
Nån som testat ETH-LAD från Zerohole?
Citera
2017-11-08, 19:52
  #215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Kan verifiera att det är bra grejer, som kommer väldigt proffsigt förpackat. Har köpt några gånger av dem nu, nöjd varje gång.
Tack för svaret!

Får jag fråga, vad tycker du om ALD gentemot ETH-LAD? Jag har förstått att ALD ska vara extremt likt LSD (och även förmodligen omvandlas till detta i kroppen), vad tycker du om dessa i jämförelse?

Mvh!
Citera
2017-11-08, 21:00
  #216
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen300
Tack för svaret!

Får jag fråga, vad tycker du om ALD gentemot ETH-LAD? Jag har förstått att ALD ska vara extremt likt LSD (och även förmodligen omvandlas till detta i kroppen), vad tycker du om dessa i jämförelse?

Mvh!

Nu har jag inte jättemånga trippar på syra i bagaget, men jag har erfarenhet av såväl "riktigt" LSD som ALD-52 och Eth-Lad.
Kan inte riktigt bestämma mig vilken jag gillar bäst av de två senare - och därför har jag köpt på mig av båda sorter. Jag upplever Ald-52 som mer likt LSD25. Eth-Lad har en jobbigare come-up för min del - blir illamående och matt en stund. Trippen är mindre visuell för mig med Eth-Lad än med ALD-52 också, MEN i kombination med cannabis på en promenad händer det fanimig grejer. Otroliga fraktaler, och en eufori som aldrig vill ta slut har jag upplevt med denna kombo.

Vissa gillar att blanda dessa två. Det har jag inte provat själv ännu, men tänkte testa en lapp av varje vid tillfälle.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback