Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-04, 02:41
  #349
Medlem
Har tyvärr inga stora White trash moments, bara svarta eller bruna sådana men sedan bor man i en blattestad så
Citera
2023-06-28, 16:58
  #350
Medlem
GertBennys avatar
Detta hände inte mig dock en kompis. Han var just då långtidsarbetslös och gick på Soc, något han gjort sedan studenten haha. Jag hade ett jobb då jag var ledig på vintern mycket vilket ledde till att vi söp till som fan på en vanlig vardag. Runt 6 på morgonen så var vi färdiga och som den goda vän jag är så lät jag alltid min kompis få med sig en svart sopsäck eller två med pantburkar så han kunde dryga ut kassan lite.

Min vän vinglar hem och bilar med folk som var på väg till sina arbeten började rulla på gatorna. Min vän skulle gå över ett rödljus övergångställe med sina två fulla säckar med pantburkar - full som fan plus att det var halt och vinter ute. Vilket givetvis slutar med att han snubblar mitt på övergångstället och pantburkar flyger överallt och han ligger på backen.

Han reser sig dock fort och skammen är så stor att han lämnar burkarna på plats. Det roliga var dock att en kompis dåvarande tjej satt i sin bil vid rödljuset och såg hela scenariot. Så jag fick händelsen återberättad ifrån två källor oberoendes av varandra .

Samma kompis har även skitit på sig på något jobb/praktik arbetsförmedlingen tvingade iväg honom på för att han inte mindes koden till byggbyschan där toan fanns. Han gick sedan runt med bajskorven i byxan resten av arbetsdagen för han skämdes och vågade inte fråga om hjälp.

Jag har även skitit i samma kompis kattlåda på fyllan - vilket ledde till att hans katter vägrade skita där och istället börja skita överallt i hans lägenhet- I hans skor, på golvet, på mattan och så vidare. Så vi båda två är riktigt jävla White Trash.

Samma vän hade även över något Tyskt Turist WT som sov över efter en efterfest hos honom- Detta WT hade tydligen kört upp toaborsten i sin egen röv på fyllan och sen däckat i badkaret.

Min kompis har dock numera ett heltidsjobb, sköter sig och dricker i princip aldrig längre.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback