Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-29, 09:01
  #349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Kan bli intressant om detta händer under crusingen på Big Power Meet här i Västeås.
Det lär nog hända mycket skit. Mycket fylla.
Citera
2016-07-29, 09:12
  #350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Det lär nog hända mycket skit. Mycket fylla.
-Asylsökarna hittar ju inte tillräckligt med våldtäktsoffer utan måste även söka sig till raggarträffar för att våldta.
Citera
2016-07-29, 09:18
  #351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
-Asylsökarna hittar ju inte tillräckligt med våldtäktsoffer utan måste även söka sig till raggarträffar för att våldta.

Inget att skämta om. Våldtäkt är ar att jämställa med att kasta sten på fina amerikanska bilar.
Citera
2016-07-29, 11:12
  #352
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
-Asylsökarna hittar ju inte tillräckligt med våldtäktsoffer utan måste även söka sig till raggarträffar för att våldta.

Asylsökare brukar inte frekventera raggarträffar. Det är ett tillhåll för Amerika-vänner, bilentusiaster och raggarfalanger från Kiruna i norr till Ystad i söder som sak samsas på begränsad yta. Mixa det med massiv öl-fylla och jag kan lova att polisen inte har tid att ta någon kafferast.
Citera
2016-07-29, 11:16
  #353
Medlem
Mad monks avatar
Jag läste Landskrona ja då vet man vad det är för byke som kastade sten.
Citera
2018-08-06, 16:25
  #354
Avstängd
senhackarens avatar
Nästan alla raggare är rasister och helt öppna med sina åsikter. Jag har själv sett och hört dem.
Många av dessa hobby jänkare dyrkar SD och NMR lika mycket som sina bilar, hembränningsaparater m.m.
Citera
2018-08-08, 11:49
  #355
Medlem
Bilarna är ju värda oerhört mycket pengar för ägaren. Och varför kasta sten? Snorungar som inte har något annat för sig 🤔
Citera
2018-11-02, 23:41
  #356
Medlem
https://www.smalandsdagblad.se/artic...sten-mot-buss/ Nu är stenkastningen inriktat mot lokalbussar vissa busslinjer är inställda

QUOTE=Nyfikenjag1969|64877451]Bilarna är ju värda oerhört mycket pengar för ägaren. Och varför kasta sten? Snorungar som inte har något annat för sig 🤔[/quote]
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback