Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-19, 16:59
Medlem
cyber_zekes avatar
Finns det någon här på forumet som har provar en android smart tv Box typ MXQ PRO eller liknande?
Jag har idag Apple tv, men har beställt ny padda, och denna gången blir det inte IPad utan android/Win 10 dual boot. Vad jag förstår kommer den inte att fungera med Apple tv, så att jag funderar på att kasta ut den till förmån för en MXQ PRO som man hittar för en spottstyver på Aliexpress.
Citera
2016-11-05, 23:21
Medlem
Drdeoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyber_zeke
Finns det någon här på forumet som har provar en android smart tv Box typ MXQ PRO eller liknande?
Jag har idag Apple tv, men har beställt ny padda, och denna gången blir det inte IPad utan android/Win 10 dual boot. Vad jag förstår kommer den inte att fungera med Apple tv, så att jag funderar på att kasta ut den till förmån för en MXQ PRO som man hittar för en spottstyver på Aliexpress.

Jag har också nyligen fått nys på den här boxen
Hur har det gått för dig?
Citera
2016-11-06, 06:24
Medlem
cyber_zekes avatar
Köpte aldrig någon MXQ Box. Köpte ny Apple tv istället, samt behöll den gamla padda för streamingens skull. Den nya Win 10/android paddan har liksom aldrig hittat sin plats vid tv'n, den ligger i sovrummet istället, helt befriad från några tv uppgifter.
Citera
2016-11-13, 14:44
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Android box Measy B4T, Dålig kvalite på HD kanaler.

Hello im having some issues with my Android box it's a Measy B4T 2g/16gb the problem is when i watch iptv the picture is very very bad & corny even on HD channels. I've tested this on my other boxes (dream box) & (Vu+) with the same iptv provider and same channels it works great there picture is very clear & good. I've tried to change the resolution a bit to 720 etc but doesnt get any better. Would appreciate some help thank you. http://i.imgur.com/cta2Ac0.jpg http://i.imgur.com/feV0yIm.jpg
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback