Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2018-04-04, 18:51
  #73
Medlem
Koodas avatar
Eftersom tråden bara dog antar jag att man kanske skulle skita i att köpa det.

Eller är det så bra, att ni inte kan slita er från spelet och skriva något här?
Citera
2018-04-04, 20:04
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kooda
Eftersom tråden bara dog antar jag att man kanske skulle skita i att köpa det.

Eller är det så bra, att ni inte kan slita er från spelet och skriva något här?

Jag skulle inte rekommendera att köpa det än då det är ganska dåligt med content.
Har du vänner att lira med kan jag tänka mig att det blir kul som fan.

Finns ju ett 14-dagars gamepass man kan skaffa om du är osäker!
Citera
2018-05-31, 10:46
  #75
Medlem
Conceptions avatar
Kan lätt säga att jag hade en av mina roligaste spelupplevelser någonsin igår i Sea of Thieves. Men den nya contentupdaten "Hungering Deep" så åkte jag och en kompis ut med en sloop för att köra den questen.

Väl där träffade vi en galleon full med spanjorer som vi försökte kommunicera med. (De pratade väldigt knagglig engelska). Vi försökte hjälpa varandra med questen när ännu eller galleon dyker upp. Denna full med tyskar som inte heller pratade engelska särskilt skapligt. Men med lite turisttyska och turisttspanska i bagaget så gav vi oss allihopa ut tillsammans på våra skepp för att slutföra questen.

Upplevelsen när vi väl träffade den gigantiska hajen som sänkte två att våra skepp innan vi fick den var underbar. Sedan åkte vi allihopa till närmaste taverna och festade ihop. Apsocial upplevelse jag aldrig tidigare upplevt i ett spel.
__________________
Senast redigerad av Conception 2018-05-31 kl. 10:49.
Citera
2018-10-08, 13:59
  #76
Medlem
Någon som fortfarande lirar detta? Jag var grymt sugen vid release men efter att ha läst alla recensioner om brist på innehåll så blev det inget köp. Är det bättre nu med ett par uppdateringar/patchar i ryggen?
Citera
2018-12-26, 03:36
  #77
Medlem
dovAkins avatar
324:- kostar det nu på microsoft store, köpt spelet men inte lirat än
Citera
2018-12-29, 07:21
  #78
Medlem
dovAkins avatar
fan vad roliga stunder man kan ha med detta spel, men behövs mer content än bara kosmetiska items
Citera
2019-05-02, 20:19
  #79
Medlem
Kickexs avatar
Uppdateringen var överraskande bra.
Har testat arena lite. Det är rätt kul men definitivt något jag känner att man kommer tröttna på rätt snabbt.

De nya uppdragen var även väldigt coola med flera nya roliga koncept. skulle vilja se mer av det.

Fiske är nog dock det som tar priset konstigt nog. Tycker det är riktigt härligt att kasta ut i lugn och ro medans solen går ned.
Men även där känns det lite väl upprepande. Lite fler typer av fiskar hade varit bra och om fiskarna hade haft lite annorlunda mönster för att veva in dom beroende på vilken sort det är så hade det fått en mer fokuserad trots att det är ens tjugonde fisk på kroken.
Men nu är den enda skillnaden att trofé fiskar vilar mer sällan än de mindre fiskarna, så det är exakt samma sak men det tar bara mer tid. Så det är tyvärr inte annorlunda vilket som hade varit roligare om man får dom på kroken.

Hursomehelst, Detta är hur spelet skulle ha varit vid release.
Citera
2019-07-18, 01:26
  #80
Medlem
PUSClFERs avatar
2.0.5 är släppt!

Patch Notes:
https://www.seaofthieves.com/release-notes/2.0.5
Citera
2021-02-06, 15:39
  #81
Medlem
Blir ju en regelrätt necro på den här tråden, är det någon här som lirar? Jag kör själv stundvis med några få polare och tycker det är riktigt roligt, speciellt nu efter alla content updates. Finns ju ingenting som är mer tillfredsställande än att finta 4-manna-crews runt klippor med din vigulanta lilla jolle samtidigt som man strategiskt hivar alla kruttunnor över bord.

Spelet sköt väl upp lite grand i popularitet med sin steam-release men det känns som att det är lite halvtaskigt tryck ändå, vilket är synd. :/
Citera
2021-07-19, 08:29
  #82
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Techbilly
Blir ju en regelrätt necro på den här tråden, är det någon här som lirar? Jag kör själv stundvis med några få polare och tycker det är riktigt roligt, speciellt nu efter alla content updates. Finns ju ingenting som är mer tillfredsställande än att finta 4-manna-crews runt klippor med din vigulanta lilla jolle samtidigt som man strategiskt hivar alla kruttunnor över bord.

Spelet sköt väl upp lite grand i popularitet med sin steam-release men det känns som att det är lite halvtaskigt tryck ändå, vilket är synd. :/

Jag började spela spelet igår för första gången på 1.5 år då jag spelade sönder spelet med den lilla content som fanns då. Jag blev reellt impad av allt som tillkommit igår och med ett par legendarer så tog vi ett fort å lite annat smått å gott. Däremot retar jag mej på att många inte använder mic när dom lirar, vilket tar bort en bit av den där coop känsla som jag är ute. Med det sagt så är jag intresserad av att hitta lite svenskar som vill spela nån gång då å då 🙂
Citera
2023-12-08, 07:00
  #83
Medlem
diseuses avatar
Ny uppdatering ute nu, Safer Seas. Trailer nedan förklarar:

https://youtu.be/OMReDElRxIU
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback