Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-06-18, 17:05
  #1
Medlem
TeslaTeslas avatar
Funderar på att uppdatera min lilla stash. Så till frågan, vad bör jag införskaffa?

Redan planerat att köpa detta:

-1g MDMA
-1g MDA
-5 knappar 2c-b
-10st 7.4 Imovane
-5 tabbar LSD

Vad föreslår ni att jag skall köpa till? Detta landar på ca. 2000kr.
Citera
2016-06-18, 17:20
  #2
Medlem
UngeHerrProms avatar
Lite svamp, oxy, promethazin och kanske 10gram grönt?
Citera
2016-06-18, 17:23
  #3
Medlem
UngeHerrProms avatar
Sen en fet kaka bruning på 25 gram, en riktigt stor kaka bara.
Citera
2016-06-18, 17:26
  #4
Medlem
UngeHerrProms avatar
Lite tjack, lite kola, lite morfin kanske? horse också är nice
Citera
2016-06-18, 17:37
  #5
Medlem
Piller kan man aldrig ha för mycket av, köp på dig ett lager ikto och/eller diazepam, muskelavslappnande och ångestdämpande.
Citera
2016-06-18, 17:42
  #6
Medlem
Det beror la i rimlighetens namn på vad du gillar, inte vad nån annan gillar.

Jag är mkt nöjd med syra, gräs, benso och lite tjack, men gillar man inte syra är det rätt poänglöst liksom.

Det hela är helt enkelt en dum fråga eftersom ingen vet vad du gillar förutom du själv.

Hejdå!
Citera
2016-06-18, 19:03
  #7
Medlem
Overklighetss avatar
Någon dissociativ. Ketamin kanske. Och röka såklart. Några stess också så är det klappat och klart.
Citera
2016-06-18, 19:05
  #8
Medlem
Mdma, gräs och kaffe?
Citera
2016-06-18, 20:39
  #9
Medlem
Fegyvereks avatar
Alltid trevligt med olika strains av röka i sin låda. Att röka samma är imo lite trist i längden.

Måhända DMT också?
Citera
2016-06-18, 21:17
  #10
Medlem
dundrig wing är de du saknar.. som någon sa piller kan man aldrig ha för många av ..
Citera
2016-06-18, 21:22
  #11
Medlem
Shadowcrafts avatar
Benzo är ett måste! Skulle tagit Iktorivil, skönast.

Tjack brukar alltid jag vilja ha hemma, funkar ju till många tillfällen.

Någon smärtstillande, tramadol är en bra för novisen.

Kanske Lyrica, trevlig all around drog.
Citera
2016-06-18, 21:39
  #12
Medlem
Amarantis avatar
Förra sommaren sedan hade jag en god samling med diverse droger. Drogerna var specifikt utvalda för att göra sommaren till den bästa någonsin. Min lilla burk innehåll diverse kapslar, zippåsar och piller innehållandes följande:

- DPT. Har haft mina sjukaste trippar på DPT. En psykedelisk drog som jag håller högre än svamp och lsd. Visserligen har jag inte provat en heroic dos svamp ännu. Nån dag kanske.
- 20 mg alprazolam och 20 mg klonazepam. Jag blir aldrig påverkad av bensodiazepiner på något vis. Förutom sänkta inhibitioner och god sömn. Jag hade benso i min burk som en extra säkerhet om jag skulle få en snedtripp eller om jag behövde varva ner efter ett hårt race på någon stimulant. Dessa pillerna var räddarna i nöden efter att jag har legat sömnlös många nätter!
- 1 gram MDMA kristaller. Detta gav mej dom två bästa utekvällarna någonsin.
- Ungefär 20 patroner lustgas. Detta räckte fan inte länge alls. När man väl börjat kan man inte sluta haha.
- 3 lappar LSD.
- 1 gram 3-cmc
- Ritalin/concerta (brukar aldrig bli påverkad av dessa av nån anledning, kvittar hur mycket jag tar)
- En shitload citodon som jag gjorde CWE. Har blivit mer kickad på citodon än vad tramadol någonsin har gjort, även i absurda mängder.

Utöver det hade jag även en våg och eztest för att knarka lite mer säkert. Needless to say... detta utgjorde en av mina bästa somrar någonsin.
Vad jag hade gjort annorlunda är att tillägga GHB. Då hade allting verkligen varit så perfekt det någonsin kan bli. Testade nyligen GHB och jag placerar den i min topp 5 lista över bästa drogerna någonsin och då har jag testat cirka 40 olika droger
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback