Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-10-12, 04:25
  #25
Avstängd
TB12Ps avatar
det är väl någon som spytt,och gjort en sk munprutt med saliv över godiset.
Citera
2016-10-12, 12:47
  #26
Medlem
Ilimitados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TB12P
det är väl någon som spytt,och gjort en sk munprutt med saliv över godiset.

Eller kanske ännu värre, en musprutt över godiset.
Citera
2016-10-12, 20:57
  #27
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brainpepper
lär ju vara nån utråkad personal som ollar lösgodiset efter stängning.
Det är nog en skröna. Tror inte att personalen skulle riskera sitt jobb på det sättet. Folk klagar på att godiset är vid kassorna så att t ex barn skall frestas men lösgodiset bör vara vid kassorna så att personalen har uppsikt över det. Är mera skeptisk mot lösgodis som ligger inne i butiken där kassapersonalen inte ser vad folk gör med det. Jag är mera rädd för vad kunderna gör med godiset än att personalen skulle olla det.
Nu köper jag helst förpackat godis, var många år sedan jag köpte lösgodis.
Citera
2017-04-26, 12:26
  #28
Avstängd
myt att folk gör det! jag brukar dock olla mina händer innan jag rör allt plockgodis i butiker men att folk kräks tror jag inte för det hade märkts för mycket.
Citera
2017-04-26, 12:34
  #29
Moderator
evilhoneys avatar
Jag jobbade en gång som personlig assistent åt en person med bla kraftig OCD vilket bland annat märktes på affären nära plockgodiset. Snabbt som attan och innan man hann göra något var alla godisbitar som ramlat ner på golvet upplockade och tillbakalagda i respektive låda. Försökte hindra men det här var ingen liten klen typ så det blev en dragkamp som jag förlorade.

Tvivlar på att det är den enda personen som bidrar till att smågodis är snuskigt.
Citera
2017-04-26, 12:43
  #30
Avstängd
Håller med om att det är ofräscht, om inte spytt så har nån äcklig barn tagit i godiset med händer när mamma inte tittar.
Köper inplastat godis endast!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback