Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2021-07-02, 12:16
  #49
Medlem
Svensk lean finns inte vad håller wiggas på med? Man shotar cocillana. Det smakar ju överjävligt.
Citera
2021-07-15, 13:06
  #50
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Tror inte det finns någon faktiskt. Cocillana innehåller ju Etylmorfin och inte Kodein, men stämmer det verkligen att riktig "Lean" innehåller Lergigan? Den jävla äckliga skit anti-histaminen som bara ger en jävla massa obehagliga biverkningar och i höga doser hallucinationer?

Då skulle jag hellre göra Lean på bara Kodein och valfri läskedryck. Finns det någon här som tycker Lergigan ÖHT ger en skön effekt?

Vid hosta kan kodeintabletter förskrivas, 25mg / tablett. Att ta Lergigan till är helt idiotiskt, visst, det förstärker opiater lite men tar hellre lite extra kodein. Alla på Flashback hatar lugnande antihistaminer, men inte när det kommer till Lean.. Förstår inte hypen, en drog blir inte bättre av att man blandar med Sprite och Jellybeans liksom.
Citera
2023-07-22, 04:06
  #51
Medlem
Thibideauxs avatar
Här i Spanien köper jag 6-pack med "Toseina" för 160 euro. Om jag bara plockar en 250ml så går det på 40 buck. Sedan gör jag en "Lean" som är fantastisk i värmen. Knepet är att ta sjukt mycket is, för då smälter den långsammare och att pröva med lika olika godis-sorter. Gillar vanligtvis inte godis men dessa blir totalt frusna så man kan gå och suga på en haribo.

Slutligen, ta lite mer Lean än det står i receptet. Om det är Toseina vi snackar om så är det en ren kodein-dryck utan Promethizin/Lergigan. Det där med Lergigan är sjukt individuellt, det är typ 50/50.
T.ex. min ex-fru föredrog att ta Lergigan till eftersom hon diggade den såsiga känslan Lergigan kan ge.
Jag föredrar utan, tycker Lergiganen stör mitt kodein-mys. Jag tar dock desloratidin om klådan blir för mycket.

För övrigt, Lean och alkohol funkar om man är försiktig och inte dricker sprit. Cannabis är enligt mig ett måste om man vill ha "the real experience". Som är schysst om man gör rätt, men kommer inte blow your mind.
Perfekt för att chilla efter jobbet i solen och lyssna på lite Chopped
Citera
2023-08-16, 23:52
  #52
Medlem
Lean dosering

Hej!

Finns det någon där ute som sitter på ett bra recept för att göra lean?
har fått tag på en flaska med codeine & promethazine men hittar ingenstans hur mycket man börjar med att ta
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback