Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-17, 00:13
  #1
Medlem
Har länge varit sugen på att åka iväg till England och titta på en PL match. Har ni som åkt på en fotbollsresa några tips angående bokning av biljett, hotell och flyg? Hur kommer man billigast undan? Boka allt separat eller köpa ett sånt där paket.
Citera
2016-06-17, 00:51
  #2
Medlem
De senaste gångerna jag kollat på någon PL-match så har jag åkt med Balltravels. Kan verkligen rekommendera dem. Väldigt bra priser också.
Citera
2016-06-17, 00:55
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toasty911
De senaste gångerna jag kollat på någon PL-match så har jag åkt med Balltravels. Kan verkligen rekommendera dem. Väldigt bra priser också.

Är det ett paket man köper via dom? Biljett, hotell och flyg. Ska kolla upp dom! Tack!
Citera
2016-06-17, 02:16
  #4
Medlem
Du avgör själv. Matchbiljett, matchbiljett + boende eller matchbiljett + boende + flyg. Med boende ingår frukost.
Citera
2016-06-17, 04:06
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toasty911
Du avgör själv. Matchbiljett, matchbiljett + boende eller matchbiljett + boende + flyg. Med boende ingår frukost.


Tack för tipset!
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2732476

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback