Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2016-06-21, 09:14
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Jag.
Det kommer inte vara Lisa 22 med perfekta tuttar, som badar utan tjocka Greta 56 år.
FYFAN mina ögon kommer att frätas sönder.

Är det då fritt fram att ta tjejer på brösten? Det kan inte räknas som sexuellt ofredande utan jämställas med att ta dem på armen.
Tyvärr har du fel där - tjocka greta 53 är för gammal för att veta vad ett HEN är och HON har alltid sett sig som kvinna...
Däremot kommer du få se en massa androgyna västerfeminister i underliga glasögon och pottfrilla. Tänk Kakan Hermansson. Där har du ett äkta HEN.
Citera
2016-06-21, 09:20
  #50
Medlem
'En viktig seger för kvinnokampen' hinner Fatima tänka på sin väg mellan balkongen och marken.
Citera
2016-06-21, 11:54
  #51
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
Det ironiska eller dumma är att vi idag för ut massa propaganda om sexuell frigörelse, samtidigt som vi bara blir mer och mer sexmoralister. Denna sexuella frigörelse är typ bara riktat till transvestiter som gillar att gå runt med med en dildo på pannan.

Alla länder och kulturer har nästan alltid haft en massa sexmoraler av olika slag som de förtrycker människorna med, men de har inte gått runt och låtsas vara supertoleranta och goda heller, det är det som gör dagens väst så unik. De är extrem intoleranta men predikar extremt hård om tolerans, och visar upp noll tecken på självinsikt om sin egen intolerans. Hyckleriet har nog inget motstycke i världshistorien.
Hysterin börjar närma sig ren galenskap.
Citera
2016-06-21, 12:14
  #52
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
Det ironiska eller dumma är att vi idag för ut massa propaganda om sexuell frigörelse, samtidigt som vi bara blir mer och mer sexmoralister. Denna sexuella frigörelse är typ bara riktat till transvestiter som gillar att gå runt med med en dildo på pannan.

Alla länder och kulturer har nästan alltid haft en massa sexmoraler av olika slag som de förtrycker människorna med, men de har inte gått runt och låtsas vara supertoleranta och goda heller, det är det som gör dagens väst så unik. De är extrem intoleranta men predikar extremt hård om tolerans, och visar upp noll tecken på självinsikt om sin egen intolerans. Hyckleriet har nog inget motstycke i världshistorien.

Ja...
Det är mycket roande att se hur de verkligen menar motsatsen till vad de säger.
Jag tror att gräsrötterne är så jävla vilsna att de inte har en susning själva. När de repeterar sina mantran, som hjärntvättat ägda av sina rörelser samtidigt som de pratar om frigörelse och allas lika värde.

Sättet de försöker styra vetandet/medvetenheten på, gör att vi som kliver av kommer att ha prima tider. Det är inte särskillt svårt att äga sammanhang mm. som medveten om helheten.
Det kan bli en mycket bra affär för cynikern.
Citera
2017-05-29, 12:52
  #53
Medlem
Jag är mer intresserad om det finns en undersökning som påvisar att män med bar överkropp är mindre upphetsande för kvinnor?
Citera
2017-05-29, 15:02
  #54
Medlem
ENTPs avatar
Vild spekulation i hur det här spelar ut: ingen badar ändå topless, precis som det blev i malmö och den enda gången någon badade topless i malmö var när aktivisterna som hade sett till så att man fick göra det åkte dit med en journalist som följde upp hur det hade gått. Vågar bara spekulera i hur tryckt stämningen var där i bubbelpoolen.
Citera
2017-05-30, 07:00
  #55
Medlem
Betyder detta att alla män måste definiera sig som hen?
Citera
2017-05-30, 10:15
  #56
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Vild spekulation i hur det här spelar ut: ingen badar ändå topless, precis som det blev i malmö och den enda gången någon badade topless i malmö var när aktivisterna som hade sett till så att man fick göra det åkte dit med en journalist som följde upp hur det hade gått. Vågar bara spekulera i hur tryckt stämningen var där i bubbelpoolen.

Jo jag vet. Jag var där och blev uppläxad av en av aktivisterna eftersom jag hade baddräkt.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback