Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-06-18, 02:29
  #37
Medlem
Jag som SD medlem har inget emot bögar, Upp till var och en. Dock vill jag ha hårdare straff för kriminellt pack som bara förstör. Bögar gör inget för mig, alla e ju olika med sånt även om de flesta e hetro. Är mer ute efter arrt klämma åt de destruktiva krafterna i landet som gör oss otrygga och i förlängningen mer olyckliga.
Citera
2016-06-20, 12:08
  #38
Medlem
Dimaks avatar
skiter i om man är bög vi är alla lika värdelösa!
Citera
2018-07-28, 21:27
  #39
Avstängd
karlduschs avatar
HBTQ-personer har nog mer att frukta i den ideologi som kommer från Islam än de har från Sverigedemokrater, och de är nog smarta nog att inse vad som är rätt val för att de på ett fritt sätt ska kunna leva sina liv som de vill.
Citera
2018-07-28, 21:31
  #40
Medlem
TobiasBeechers avatar
Jag tänker rösta på AfS och har ofta undrat om jag faktiskt är bög, även om jag aldrig varit med nån kille. Andras sexuella läggning är ointressant, och det tycker politikerna också. Förutom Åsa Romson som inte tyckte om vita heterosexuella män.
Citera
2018-07-29, 01:36
  #41
Medlem
flaess avatar
Jag bryr mig inte ett dyft om någon är bög. Det är en icke-fråga för mig. Förstår mig inte på folk här på Flashback eller IRL som lägger ned så mycket energi och tid på att smutskasta en grupp som endast utgör omkring 5% utav den manliga befolkningen.

"Det är en avvikelse från normen och jätteäckligt" är två återkommande argument som florerar runt. Ja kanske, men spelar det någon roll egentligen så länge vederbörande är en skötsam och skattebetalande person som inte gör en fluga förnär eller tillhör den marxistiska HBTQ-maffian?

Det är för övrigt en minoritet utav bögarna som är engagerade i HBTQ-moraset, så det är inte heller ett hållbart motargument.
Citera
2018-07-29, 09:32
  #42
Medlem
Flesta tycker nog inte något i frågan. Är ju bara media som trissar upp hela tiden för att skapa konflikter.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback