Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2005-12-09, 13:21
  #37
Medlem
anledningen till att den nya skolans graffiti blivit så mycket sämre är väl för att man har så mycket mindre tid på sig att pieca, pga CSG o andra väktarsvin, sedan har det väl blivit "inne" att jävlas så mycket som möjligt med staten o företag osv och därför är det mycket "kladd" alltså tags, t.ex. man bombar sönder tåg, gör threwups osv
men å andra sidan finns det ju många oldschool writers kvar som piecar lagligt och på undangömda fames och så..
Citera
2006-01-01, 14:58
  #38
Medlem
Ja draccio, om du nu är så duktig. Visa oss lite skisser som du gjort!
Citera
2006-01-05, 11:10
  #39
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Vad jag själv tycker så är det knappast 5% av alla "målare" som kan måla.
Hade för mig att förr var det att måla snyggt och allt, nu vill bara alla dominera sin linje och verka cool inför andra toys, länge leve old school.
Citera
2006-01-05, 12:07
  #40
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
Vad jag själv tycker så är det knappast 5% av alla "målare" som kan måla.
Hade för mig att förr var det att måla snyggt och allt, nu vill bara alla dominera sin linje och verka cool inför andra toys, länge leve old school.


Word!
Länge leve 90-talet..

Men sen får man väga in att det är mycket hårdare klimat och man har ju inte samma tid på sig längre
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback