Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-11-16, 21:15
  #61
Medlem
Jermuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DexDogtective
Absolut inte. Är konservativ och republikan, jag skall inte behöva betala för att en snobbig rikemansfamilj skall ha det bra utan att behöva arbeta. Trots detta är jag lite smått förtjust i idéen av att ha en kungafamilj, men får är så otroligt jobbig och inkompetent. En korkad kung med dyslexi, en drottning med talfel, en prinsessa som anser sig bättre än andra och käftar med polis, en kronprinsessa som är gift med en gymägare (som trots det är den mest vettiga i familjen) och en prins som är gift med en Paradise Hoteldeltagare.

Du är inte konservativ. En äcklig nyliberal låter det mer som.
Citera
2017-11-16, 22:55
  #62
Medlem
DexDogtectives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jermuk
Du är inte konservativ. En äcklig nyliberal låter det mer som.
Jag har förflutet som aktiv libertarian, men har distansierat mig från rörelsen. Klassar mig själv som konservativ, men är mot kungafamiljen (inte principiellt, utan snarare att våran är underklassig och utan stil). Vi kan inte ha en prins som är gift med en f.d. deltagare från Paradise Hotel. Hur lågt kan Sverige gå?
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback