Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-27, 13:31
  #253
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Det har precis kommit till game pass. Rekommenderar ni att spela det med handkontroll eller mus och tangentbord? Jag har handkontroll.

Handkontroll.
Citera
2022-12-09, 10:15
  #254
Medlem
diseuses avatar
Trailer för Death Stranding 2:

https://youtu.be/Tr2yB93pIGw
Citera
2022-12-25, 23:44
  #255
Medlem
Elementarts avatar
Dagens gratis-spel på Epic Store just nu
Citera
2023-12-14, 15:04
  #256
Medlem
diseuses avatar
Pressmeddelande (Kojima Productions and A24 team up to adapt Death Stranding):
Citat:
A24, the studio behind Academy Award winning films such as Everything Everywhere All At Once has announced a collaboration with KOJIMA PRODUCTIONS to adapt Hideo Kojima’s acclaimed video game, DEATH STRANDING, into a live-action feature film.

The announcement comes ahead of KOJIMA PRODUCTIONS, 8th Anniversary on 16th December marking a new milestone in video game to film adaptations. The film promises to delve into the mysteries surrounding the apocalyptic event called the “Death Stranding”, which blurred the lines between life and death, and brought forth nightmarish creatures into a world on the brink of collapse.
Citera
2023-12-19, 15:27
  #257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Pressmeddelande (Kojima Productions and A24 team up to adapt Death Stranding):
Som jag längtar efter detta spel..

Ettan var helt otroligt. Ett av de bästa spelen jag någonsin har spelat enligt mig. Känslosamt, obehagligt, intressant. Hoppas 2an håller samma standard.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback