Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-13, 23:23
  #1
Medlem
– Mestadels yngre killar och kostymnissar. Jag är väldigt selektiv. Har inte sex med nån för pengar som jag inte skulle ligga med gratis, säger hon i ett mejl.
Nytta med nöje?
Antingen säljer man sex eller inte!
Väldigt Konstigt?

Vad är hon ute efter?

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/jon...ex-i-jonkoping
__________________
Senast redigerad av mikael2 2016-06-13 kl. 23:31.
Citera
2016-06-13, 23:26
  #2
Avstängd
vad hon är ute efter är väl uppenbart. frågan är vad du är ute efter?
Citera
2016-06-14, 04:24
  #3
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Nytta med nöje?
Antingen säljer man sex eller inte!

Väldigt Konstigt?
http://www.svt.se/nyheter/lokalt/jon...ex-i-jonkoping

Vad menar du egentligen med det fetade? Hon säljer sex säger hon ju. Varför skulle hon inte kunna njuta av det? Tror inte det är normen men vad är "väldigt konstigt"?
Den enda eskorten jag känner bra nog att ha pratat med om sånt här njuter också vissa av gångerna. Inte de flesta, men ibland. Varför skulle det vara omöjligt att förena nytta och nöje för att man säljer sex?

Hon kanske är ute efter mer kunder? 5k i månaden och 15k en bra månad betyder att hon jobbar väldigt lite om hon inte är sjukt billig. Kan iofs isf stämma att hon är väldigt selektiv med kunderna.

Fast o andra sidan är frågan om hon ens heter Sanna på det icke-namngivna forumet. Isf är det väl inte kunder hon är ute efter. Hon kanske bara svarade på två mail från journalisterna för hon hade tråkigt och sen gjorde de en artikel. Om någon har någon aning om vilken sida som menas kan de ju kolla om det finns en Sanna 32 där, för isf är det nog ren reklam.
Citera
2016-06-14, 18:28
  #4
Medlem
Lisalits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Vad menar du egentligen med det fetade? Hon säljer sex säger hon ju. Varför skulle hon inte kunna njuta av det? Tror inte det är normen men vad är "väldigt konstigt"?
Den enda eskorten jag känner bra nog att ha pratat med om sånt här njuter också vissa av gångerna. Inte de flesta, men ibland. Varför skulle det vara omöjligt att förena nytta och nöje för att man säljer sex?

Hon kanske är ute efter mer kunder? 5k i månaden och 15k en bra månad betyder att hon jobbar väldigt lite om hon inte är sjukt billig. Kan iofs isf stämma att hon är väldigt selektiv med kunderna.

Fast o andra sidan är frågan om hon ens heter Sanna på det icke-namngivna forumet. Isf är det väl inte kunder hon är ute efter. Hon kanske bara svarade på två mail från journalisterna för hon hade tråkigt och sen gjorde de en artikel. Om någon har någon aning om vilken sida som menas kan de ju kolla om det finns en Sanna 32 där, för isf är det nog ren reklam.

Jag kände direkt igen sidan (av självklara anledningar) som visar en del av hennes annons inklusive bild och hon heter Sanna även där. Det är RS. Jätteenkelt att hitta hennes profil där.

Angående artikeln i sig var den intetsägande men Sanna var hyfsat saklig och det är kul att en "nöjd" sexarbetare fick komma till tals.

SVT låter så roliga: vi hittade ett forum där sex säljs helt öppet! Och med prislistor! OMG!
Citera
2016-06-14, 20:46
  #5
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Har inte sex med nån för pengar som jag inte skulle ligga med gratis, säger hon i ett mejl.

Känns tveksam. Kan hon ha menat något annat?
Citera
2016-08-17, 09:47
  #6
Medlem
Sjukt bra grej att säga när man arbetar som sexolog.
Dock tveksamt men ger bra PR och hon lär ju fått några nya kunder.
Citera
2016-08-17, 12:10
  #7
Medlem
knight1056s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
SVT låter så roliga: vi hittade ett forum där sex säljs helt öppet! Och med prislistor! OMG!

Grävande journalister i sitt esse, minsann. Fantastiskt bra jobbat...
Citera
2016-08-19, 09:49
  #8
Medlem
OverTheMoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Antingen säljer man sex eller inte!
Bara att för någon säljer en tjänst betyder det inte att de tar sig an alla uppdrag. Varför verkar så många ha svårt att förstå det när det kommer till eskorter?
Citera
2016-08-19, 09:53
  #9
Medlem
Hmm inte säker,men jag tror hon kan vara ute efter pengar!
Citera
2016-08-20, 09:32
  #10
Medlem
Gammal länk men antar det är samma "Sanna"
(FB) Sanna Jönköping
Citera
2020-01-09, 12:48
  #11
Medlem
I egenskap av kund och moneyslave så har kontakt med Sanna sedan några månader. Jag har enbart gott att säga om henne.
Peter
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback