Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-06-13, 10:56
  #1
Avstängd
GodSaveEuropes avatar
Judarna hade länge pratat om miljoner människor i fara av utrotning i Europa.
https://www.youtube.com/watch?v=Dda-0Q_XUhk
Det var det dom ville. Dom sökte med ljus och lykta efter någon som ville försöka utrota dom. Redan årtionden före Hitler ens fanns.
Judarna lyfte fram Hitler på scenen. Han var deras Messias på ett sätt. Kanske utan att han själv visste det?
Så djävulskt att man inte kan förstå. Det spelar mindre roll om förintelsen hände preses som i vittnesmålen. Allt var planerat långt i förväg långt innan tyskarna hade några planer på Auschwitz.
Det var deras mästerliga plan för att erövra världen. Offer, Satansdyrkana. Judar, allt blir klart i ljuset av detta.
Det är så det är. Därför matas vi med påminnelser om förintelsen medans Judarna tar över allt.
Galenskap börjar säkert några skrika. Men är det inte vad ledare alltid gör. Offrar miljoner människor av sitt eget folk för större syften. Spelar det roll om det är som kanonmat eller mordoffer.
Citera
2016-06-13, 11:29
  #2
Medlem
MilvusMilvuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSaveEurope
Judarna hade länge pratat om miljoner människor i fara av utrotning i Europa.
https://www.youtube.com/watch?v=Dda-0Q_XUhk
Det var det dom ville. Dom sökte med ljus och lykta efter någon som ville försöka utrota dom. Redan årtionden före Hitler ens fanns.
Judarna lyfte fram Hitler på scenen. Han var deras Messias på ett sätt. Kanske utan att han själv visste det?
Så djävulskt att man inte kan förstå. Det spelar mindre roll om förintelsen hände preses som i vittnesmålen. Allt var planerat långt i förväg långt innan tyskarna hade några planer på Auschwitz.
Det var deras mästerliga plan för att erövra världen. Offer, Satansdyrkana. Judar, allt blir klart i ljuset av detta.
Det är så det är. Därför matas vi med påminnelser om förintelsen medans Judarna tar över allt.
Galenskap börjar säkert några skrika. Men är det inte vad ledare alltid gör. Offrar miljoner människor av sitt eget folk för större syften. Spelar det roll om det är som kanonmat eller mordoffer.

Vad är det för fel på dig?

Du kan inte ta lösrykta meningar från en tidningsartikel och inbilla dig att du vet vad hela artikeln handlar om.

Det står ingenstans i de artiklarna att de skulle dödas, utan bara att de behandlades illa. Där står att 6 miljoner var i fara och det var på grund av ekonomiska problem så väl som torka som gav upphov till svält och de behövde hjälp för att klara situationen.

Du tycker inte själv att det är dags att du tar av dig foliehatten?
Citera
2016-06-13, 11:37
  #3
Avstängd
GodSaveEuropes avatar
Nej, jag tycker inte det. Jag kan räkna 2 + 2 och se resultatet och vart vi är på väg.
Går inte att ignorera och skylla på vita kristna längre.
Citera
2016-06-13, 11:41
  #4
Medlem
MilvusMilvuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSaveEurope
Nej, jag tycker inte det. Jag kan räkna 2 + 2 och se resultatet och vart vi är på väg.
Går inte att ignorera och skylla på vita kristna längre.

Det är ett fritt land så vill du behålla din foliehatt på så får du självklart göra det.

Du kan se vart vi är på väg?... Det tvivlar jag väldigt mycket på. Men snälla om du nu vet var vi är på väg, kan du inte berätta det då? Det hade varit kul med ett gott skratt nu på förmiddagen.
Citera
2016-06-13, 11:50
  #5
Avstängd
GodSaveEuropes avatar
Rothschild gör allt för att skapa ett dominant Israel, riva moskén på tempelberget, bygga upp sitt tempel och sedan välkomna antikrist som världen härskare. Somliga tror att det är guds ord, andra tror att det är djävulsdykare som kommit upp med detta. I vilket fall som helst så är det det som händer. Det är inget som behöver bevisas. Bara att folk vaknar upp ur sin slummer och slutar glo på tv, runka till porr, dyrka kändisar som inget vettig gör och sträva efter pengar.
Citera
2016-06-13, 11:58
  #6
Medlem
MilvusMilvuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSaveEurope
Rothschild gör allt för att skapa ett dominant Israel, riva moskén på tempelberget, bygga upp sitt tempel och sedan välkomna antikrist som världen härskare. Somliga tror att det är guds ord, andra tror att det är djävulsdykare som kommit upp med detta. I vilket fall som helst så är det det som händer. Det är inget som behöver bevisas. Bara att folk vaknar upp ur sin slummer och slutar glo på tv, runka till porr, dyrka kändisar som inget vettig gör och sträva efter pengar.

Haha!!

Du har livlig fantasi du. Men tack för ett gott skratt!
Citera
2016-06-13, 12:10
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MilvusMilvus
Haha!!

Du har livlig fantasi du. Men tack för ett gott skratt!
Godsaveeurope har rätt.
Frimurarna har sedan länge haft planer på att återbygga templet, och det är antikrist som ska sitta på tronen där med en stav av järn. Knesset är fyllt av frimurarsymboler och det var Dorothy de Rothschild som betalade för Knesset bland annat. Hela Israel är ett projekt som startades av Rothschild. Där är det tänkt att världsregeringen ska ha sitt högkvarter.

Jämför med israels försvarssystem "Iron dome" och alla dessa murar.
Citera
2016-06-13, 13:20
  #8
Medlem
MilvusMilvuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekanss
Godsaveeurope har rätt.
Frimurarna har sedan länge haft planer på att återbygga templet, och det är antikrist som ska sitta på tronen där med en stav av järn. Knesset är fyllt av frimurarsymboler och det var Dorothy de Rothschild som betalade för Knesset bland annat. Hela Israel är ett projekt som startades av Rothschild. Där är det tänkt att världsregeringen ska ha sitt högkvarter.

Jämför med israels försvarssystem "Iron dome" och alla dessa murar.

Det där är bara sagor som lättpåverkade personer som dig själv och Godsaveeuroe tror på. Som jag föreslog för Godsaveeurope innan gäller för dig också, är det inte dags att ta av dig foliehatten nu.
Citera
2016-06-13, 13:26
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MilvusMilvus
Det där är bara sagor som lättpåverkade personer som dig själv och Godsaveeuroe tror på. Som jag föreslog för Godsaveeurope innan gäller för dig också, är det inte dags att ta av dig foliehatten nu.
Du får läsa på. Juri Linas Under Skorpionens Tecken blev jag tipsad om här tidigare och den är verkligen bra.

Globaliseringen är en del av den nya världsordningen som många höga politiker och bankirer pratar om. Målet är att underminera alla nationer och slå dem samman till en världsregering. Det är därför FN, EU, världsbanken m.m finns. Bankeliten skapar pengar ur ingenting som dem lånar ut med ränta. På grund av det besitter de nästan all makt, och för att fortsätta göra det måste alla hot neutraliseras. Bara starka kollektiva krafter kan hota dem, och vita folk är det största hotet. Därför förstörs våra länder av invandring från områden med outvecklade folk.

9/11 och allt med terrorismen att göra är bara ett sätt för bankeliten att skrämma folk och ta ifrån dem sina rättigheter.
Citera
2016-06-13, 13:31
  #10
Avstängd
GodSaveEuropes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MilvusMilvus
Det där är bara sagor som lättpåverkade personer som dig själv och Godsaveeuroe tror på. Som jag föreslog för Godsaveeurope innan gäller för dig också, är det inte dags att ta av dig foliehatten nu.
Så vad du säjer till folket är att allt är bra. Inget fel på Israel och Rothschild? Välden är ok och blir bara bättre och bättre? Bry er inte, det finns smarta bra ledare som ser efter dig. Gå och ta en hamburgare och din medicin så fixar det sig.
Citera
2016-06-13, 13:34
  #11
Medlem
MilvusMilvuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekanss
Du får läsa på. Juri Linas Under Skorpionens Tecken blev jag tipsad om här tidigare och den är verkligen bra.

Globaliseringen är en del av den nya världsordningen som många höga politiker och bankirer pratar om. Målet är att underminera alla nationer och slå dem samman till en världsregering. Det är därför FN, EU, världsbanken m.m finns. Bankeliten skapar pengar ur ingenting som dem lånar ut med ränta. På grund av det besitter de nästan all makt, och för att fortsätta göra det måste alla hot neutraliseras. Bara starka kollektiva krafter kan hota dem, och vita folk är det största hotet. Därför förstörs våra länder av invandring från områden med outvecklade folk.

9/11 och allt med terrorismen att göra är bara ett sätt för bankeliten att skrämma folk och ta ifrån dem sina rättigheter.


HAHAHA!!

Juri Lina är bara en efterbliven rasist tomte. Som jag nämnde i mitt förra inlägg, du ser verkligen ut att vara lättpåverkad. Det är ingen skillnad mellan han och andra konspirationsteoretiker. Vi kan ta de tomtarna som tror att utomjordingar har byggt pyramiderna som exempel. De (Ancient Aliens tomtarna och Juri Lina) Förvränger båda fakta och hittar på egen fakta för att det ska stämma överens med vad de tycker ska vara sant.
Citera
2016-06-13, 13:38
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MilvusMilvus
HAHAHA!!

Juri Lina är bara en efterbliven rasist tomte. Som jag nämnde i mitt förra inlägg, du ser verkligen ut att vara lättpåverkad. Det är ingen skillnad mellan han och andra konspirationsteoretiker. Vi kan ta de tomtarna som tror att utomjordingar har byggt pyramiderna som exempel. De (Ancient Aliens tomtarna och Juri Lina) Förvränger båda fakta och hittar på egen fakta för att det ska stämma överens med vad de tycker ska vara sant.
Personangrepp i vanlig ordning. Att det förhåller sig som jag och många beskrivit blir mer uppenbart dag för dag.

Förnekar du konceptet fractional reserve banking och att ledare som David Rockefeller, Kissinger, Sarkozy, Brown, Bush senior m.fl. har sett en ny global världsordning som önskvärd?

Läs vad David Rockefeller skrev i sin memoar på sidan 405.

Allt det här är öppna hemligheter vid det här laget.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback