Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-14, 14:45
  #13
Medlem
Mr.Judass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Ser bra ut fettet är lågt du kan köra högre utan problem sålänge du har kontroll på kalorierna.

N2guard kan du kasta i soptunnan det är skräp.

Fronta testot och eq om du vill få full effekt tidigare.

HCG kan du köra måndag och torsdag 500iu det räcker och du får pengar över till annat gott. ALDRIG hcg under pct det stoppar upp återhämtningen vilket många inte förstår.

PCT börjar du efter 21 dagar då allt förhoppningsvis är ute ur kroppen och kan då påbörja återhämtningen i pct.

Adex 0.25 kan fungera men både eq och test aromatiserar så 0.5 eod hade jag börjat med.

Träningsschema:
Rullande tresplit
Mån - Rygg, biceps & underarmar/traps
Tis - Ben, vader & mage
Ons - Bröst, triceps & axlar
Tors - vila
Fre - Repeat.


Ändrade i din split eftersom det är extremt ineffektivt att bomba två överkroppspass på raken i både prestation och skadeförebyggande.

Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Tony tog upp de vettigaste punkterna redan, men för att komplettera några frågeställningar och tankar:

Eftersom att kuren består av väldigt långa estrar å det kommer ta ett tag innan det kickar igång så kan det ju va kul köra på med varet från start också, MEN beroende på hur du planerar sista sticken så har du mellan 21 - 28 dagar som minst innan du bör inleda PCT. Under denna period hade anavaret varit väldigt fint för att brygga den katabola perioden så mycket som möjligt. Jag hade personligen lagt till anavaret i slutändan av kuren och frontat två eller tre första sticken med dubbla doser.
Ration på EQ/Testo tycker jag ser helt vettig ut absolut, det var något sådant min första testo/EQ-kur såg ut som.

HCG'n kan du vänta några veckor med att sätta in också, säker på att Tony blir galen nu då han får en procent på all hCG som säljs i världen , men kör igång 3-4 eller kanske 5 veckor in på kuren med hCG'n och kör som Tony sa; mån/tors 500iu. Brygga den också vidare efter sista sticken av testo/eq och tryck 2500iu sista veckan innan du börjar käka nolva.

Gällande kosten har jag väldigt svårt å se hur det du skrev ner där skulle ge 4k kcal på en dag.
Om du inte ens har bemödat dig med att skriva ner ett detaljerat utkast på ditt kostschema så kanske du inte ska be folk bemöda sig om att kommentera ditt kostschema.

I övrigt ser det väl bra ut, gör som Tony sa så blir det fint.

-Alfred


Vänder mig till er experter och hoppas att ni ännu en gång kan ge mig råd.
Kuren blev lite förlängd och blir sammanlagt 20 veckor EQ, men inte riktigt hundra på längden av Testo.
Jag har precis avslutat EQn men är fundersam på om jag "bara" ska göra 1 vecka testo för att sedan ha 2 veckors uppehåll innan PCT eller bör jag cruisa nån extra vecka på testot då jag legat på såpass hög dos EQ under en längre period(900mg/v)
Tabben jag gjorde, vilket har satt mig lite i denna taskiga sits är att jag än inte börjat Anavaret.
Med andra ord så hinner jag knappast brygga den katabola perioden med Anavar om jag inte cruisar på testo nån vecka längre.

Lite rörigt inlägg, sorry.

Alternativ 1: Avsluta EQ 1 vecka innan testo, 2 veckor efter sista testo stick köra igång PCT.
Alternativ 2: Avsluta EQ, fortsätta 300mg Testo/v ytterligare 2-3 och slänga in Anavar, och givetvis fortsätta med Anavar till PCT-start.

Tack, ni är bäst!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback