Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-10, 17:09
  #1
Medlem
Jag hittade ingen tråd om detta temat så jag skapar en

Som frågan lyder; vilka favoritgubbar/builds brukade ni återvända till igen och igen när ni spelade Drakar och Demoner som barn?

För min del tyckte jag alltid att alver och eventuellt människor var mer balanserade än andra raser, så jag valde alltid dom.

Så ville jag alltid göra en gubbe som var allround av nån anledning, ifall jag skulle komma bort från dom andra antar jag. Så jag hade en speciell förkärlek för Jägare, som var hygglig på strid men också hade många bra färdigheter.

När Krigarens Handbok kom ut så älskade jag Prisjägaren, av typ samma anledning.

Vad säger ni andra gamla DoD-nördar? Vore kul att höra ifall ni byggde gubbar likadant eller hade andra go-tos, typ halvlängdsman/magiker eller vad vet jag
Citera
2016-06-10, 17:20
  #2
Medlem
Malacodas avatar
Som barn!! Fan, jag spelar drakar och demoner fortfarande. Min favoritkaraktär är nog min nuvarande hora/tjuv/bondfångare som växt upp i Gimorras rännsten och som troligtvis är den största opportunist Trakorien någonsin skådat. Hon mördar barn, ger bort sitt kön till makthavare och slickar digeta longas röv så fort chansen ges. Har haft så jävla kul med henne och synd bara att en 4-årig kampanj närmar sig slutet
__________________
Senast redigerad av Malacoda 2016-06-10 kl. 17:32.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback