Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-10, 01:08
  #1
Medlem
Hej! Ibland när jag tagit en större mängd tramadol och t.ex ska sätta mig på toa för att göra nr.2 så kan jag (trots att min penis är slak, och "ihopkrympt" av medicinen) "pressa" ut sperma, eller en spermaliknande substans ur penis lite åt gången.

Vad beror detta på? Jag har tänkt att de kanske är p.g.a eufori/välbefinnande/upphetsning som jag fått lite "förutlösning" som man kan få när man blir riktigt kåt, dvs det kommer några droppar trots att man inte fått orgasm. Men mängden är alldeles för stor.. Tänkte först att de kanske var pågrund av att de på något vis blivit utblandat med urin men de känns fortfarande mer som sperma än urin.

Någon som vet varför?

Och någon som vet hur farligt opiater/tramadol är för potensen? Har aldrig haft svårt att få upp den, snarare tvärtom, och den egenskapen vill jag gärna behålla men just de här känns lite oroande.
Citera
2016-06-10, 02:57
  #2
Medlem
BonerBatmans avatar
För mig händer det varje gång jag skiter. Det kommer för mig ut mer än när jag har en utlösning. Har något med prostatan att göra.
Citera
2016-06-10, 09:47
  #3
Medlem
Oj, detta kan väl inte vara bra? Säker på att de har med prostatan att göra och inte att opiater är blodförtunnande etc?

Vill även få sagt är att de egentligen inte har något med att jag skiter att göra, kan lika gärna göra det stående: ex om jag ska urinera. Men man kissar oftast när man gör nummer två och de är då jag uppmärksammat detta.

Även kissa brukar ju vara svårt på opiater.

Edit: Har iofs inte prövat detta ståendes, men är rätt säker på att de inte har med att jag skiter att göra.. Har bara för mig att jag lyckats "pressa" ut sädesvätska innan jag börjat krysta ut bajs så att säga. Måste kolla detta nästa gång, om de blir någon, händer inte alltid.

Edit.2: För mig kommer det inte ut mer än vid en utlösning, minre, och i "små portioner", några få droppar som jag kan trycka ut lite åt gången.
__________________
Senast redigerad av Nemmirc 2016-06-10 kl. 10:00.
Citera
2016-06-10, 10:06
  #4
Medlem
Cuzco1s avatar
Mer troligt så är det prostatasekret du klämmer ut.
Har du doppat dicken oansvarigt och dragit på dig t ex klamydia så kan du få flytningar som liknar sperma i färg och konsistens.
Citera
2016-06-10, 15:26
  #5
Medlem
Allright, hur kommer det sig att det enbart händer när jag käkat smärtstillande? Någon som har svar på det? Antar att det isåfall påverkar prostatan på något vis?

Har förövrigt doppat dicken lite oansvarigt förra veckan, men detta har hänt innan det och endast när jag käkat opiater, så känns inte som om jag blivit smittad av något äckligt... Eftersom det endast händer under opiat/opioidrus och även hände innan dicken var här och där.
Citera
2016-07-07, 17:39
  #6
Medlem
cr313s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Allright, hur kommer det sig att det enbart händer när jag käkat smärtstillande? Någon som har svar på det? Antar att det isåfall påverkar prostatan på något vis?

Har förövrigt doppat dicken lite oansvarigt förra veckan, men detta har hänt innan det och endast när jag käkat opiater, så känns inte som om jag blivit smittad av något äckligt... Eftersom det endast händer under opiat/opioidrus och även hände innan dicken var här och där.

Har hänt för mig med, skulle gärna vilja ha mer info ang. detta.
Citera
2017-10-12, 12:18
  #7
Medlem
Väcker denna tråd igen i hopp om att någon sitter på mer info..

Varför händer detta endast av tramadol och inte på andra opiater/opioider? Har liksom vart mer påverkad av andra substanser i samma kategori men då sker inte detta..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback