Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-14, 13:16
  #193
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSaveEurope
Jag kan se att gillar att använda det citatet. Det är inte första gången du använder det.
Även om du försöker vara lustig, så har det en poäng, ifall att man tror att avslöjandet i sin förlängning kan leda till kärnvapenkrig.

Nix. Det var inte alls så jag menade.
Jag menade att om man ändrar historien i efterhand, så som du försöker göra, så skulle det hända konstiga saker.
Jag tror att om historien inte funnits utan är något vi kan manipulera i efterhand, så skulle allt explodera i en jättelik paradoxal explosion.
Om du tycker detta är lustigt struntar jag fullständigt i.

/VV
2016-06-15, 10:08
  #194
Medlem
Endevils avatar
Eftersom majoriteten är konformister och förintelsepropagandan i västvärlden varit öronbedövande i många decennier så krävs nog ett systemskifte och en ny världsordning för att helt bryta indoktrineringen. Intressant nog så pågår det stora omvälvningar i världen där makten håller på att förskjutas bort från väst. I BRICs-länderna med närområden finner vi inte alls samma tro på förintelsesagan. Makteliten i väst och förintelsen är intimt sammankopplade och de kommer att falla samtidigt tror jag. I takt med att förtroendet för makteliten hos allmänheten i väst successivt eroderas genom alternativ media och vanvettspolitik så kommer också andelen västerlänningar som tvivlar på förintelsen att öka.
2016-06-15, 13:21
  #195
Avstängd
MySpaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSaveEurope
Rothschild Läs på dig litet i det ämnet. Och bankernas metoder.
Är dom goda eller onda?
Du kan inte bara ensidigt läsa skolmaterial avsett att dölja skandalen.
Det skadar dig väl inte att lyssna på "tokar" ibland och kolla upp om där finns någon substans.
Vilka bankchefer och styrelse ordföranden i våra banker är judar? Och på vilken skillnad fungerar dessa och vi andra lutheranska svenskar? (Förutom att dom inte äter griskött).
2016-06-15, 13:38
  #196
Medlem
johanness avatar
då ingen vill diskutera topic låser jag den här tråden.

/mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback