Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-09, 11:01
  #1
Avstängd
GodSaveEuropes avatar
Jag undrar vad som skulle hända i världen om förintelsen skulle avslöjas som en lögn.

Skulle det kanske leda till Israel och judiska folkets undergång?

Har inte dom lovat att ta hela världen med sig i graven om dom attackeras?

Är det därför alla ledare i bl.a Sverige går med på att hålla folket ovetande och upptagna med gnat om migranter mm.
Är det därför våra egna ledare tycker att det är bättre att kristna vita bör minska i antal.
2016-06-09, 11:18
  #2
Avstängd
twigdolls avatar
Det skulle väl vara många som menar att bevisen fortfarande skulle vara bluff?
Sen även om det blev avslöjat borde alla få sona för detta enbart för de är judiskt folkslag?
Jag tror inte alla judar skulle veta att det var en bluff om fallet var så, men överallt där man använder förintelsen som ett argument skulle väl försvinna.
2016-06-09, 11:39
  #3
Avstängd
GodSaveEuropes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twigdoll
Det skulle väl vara många som menar att bevisen fortfarande skulle vara bluff?
Sen även om det blev avslöjat borde alla få sona för detta enbart för de är judiskt folkslag?
Jag tror inte alla judar skulle veta att det var en bluff om fallet var så, men överallt där man använder förintelsen som ett argument skulle väl försvinna.
Jag tror inte att förintelsen tål att granskas i sömmarna.
Och det vet alla som är insatta och är begåvade med förstånd.
Varför är det annars förbjudet att ifrågasätta den?
Frågan och meningen med denna tråd är vad det skulle få för konsekvenser för judiska folkets självkänsla, världens support för israel, krav på skadestånds-återbetalning, apac och all judisk media, banker och politiker osv.
2016-06-09, 12:03
  #4
Medlem
Civvares avatar
Folk skulle kända sig blåsta men officiellt skulle de flesta (pk) ändå kritisera alla förnekare. De har trott på en lögn hela sitt liv så vafan liksom? Samma sak som att gud skulle bevisas inte finnas, de flesta skulle ändå fortsätta tro pga att de indoktrinerats och vigt sina liv åt religionen.
2016-06-09, 12:06
  #5
Medlem
Brotten som skedde mot de judiska folket under 1930, 40-talets Tyskland, Central Europa är egentligen det enda som håller staten Israel vid liv idag. Bevisas det att förintelsen inte tog plats eller på det sättet som alla födda sedan 1950 har fått höra så hade det nog varit spiken i kistan för Israel som förövrigt inte är särskilt omtyckt eller vidare populärt i dagsläget.
2016-06-09, 12:08
  #6
Medlem
TheGrimComedians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorilla-Mannen
Brotten som skedde mot de judiska folket under 1930, 40-talets Tyskland, Central Europa är egentligen det enda som håller staten Israel vid liv idag. Bevisas det att förintelsen inte tog plats eller på det sättet som alla födda sedan 1950 har fått höra så hade det nog varit spiken i kistan för Israel som förövrigt inte är särskilt omtyckt eller vidare populärt i dagsläget.

På vilket sätt? Judarna sitter ju på global makt. Jag tror knappast det skulle bli någon större skillnad utöver att judarna slutar gnälla så jävligt.
2016-06-09, 12:18
  #7
Avstängd
GodSaveEuropes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGrimComedian
På vilket sätt? Judarna sitter ju på global makt. Jag tror knappast det skulle bli någon större skillnad utöver att judarna slutar gnälla så jävligt.

Tror nog det skulle få litet mer konsekvenser än mindre gnäll.
Antisemitism på betydligt högre nivå. Kristallnatten skulle framstå som en kyrk-picnic i jämförelse med vad som kan förväntas hända här och där. Tänk bara på alla böcker och filmer som måste brännas och skrivas om. Självhatande judar bör det bli gott om.
2016-06-09, 12:22
  #8
Medlem
Dofternas avatar
Inte helt omöjligt att jag skulle bli nazist.
2016-06-09, 12:25
  #9
Medlem
SpiritInTheSkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Inte helt omöjligt att jag skulle bli nazist.
Vill inte var "sån" men nazismen bestod av så mycket mer än ett hat mot judar, och mycket av ideologin skulle du nog finna absurd år 2016. Antisemit hade du säkert blivit
2016-06-09, 12:26
  #10
Medlem
Antagligen ungefär samma sak som om gud bevisades som lögn. Absolut ingenting.
2016-06-09, 12:31
  #11
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiritInTheSky
Vill inte var "sån" men nazismen bestod av så mycket mer än ett hat mot judar, och mycket av ideologin skulle du nog finna absurd år 2016. Antisemit hade du säkert blivit

Vet. Jag skulle också kalla alla på Flashback som sa emot mig för "jude" hela tiden.
2016-06-09, 12:49
  #12
Avstängd
Kontakt112s avatar
Inget skulle hända. Det skulle avfärdas som antisemitism och sen skulle allt fortsätta som vanligt.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback