Finns ofta många knasiga varianter i asiatiska butiker, bl.a. med bönor eller chili o.s.v.
Tja, jag har inte nära till en tesco eller en BigC just nu. Men du har rätt, dom har det mesta i konserverad fisk där. Men jag rekommenderar inte chilivarianten (var inte makrill utan nån annan firre) för det var ganska bra drag i den såsen.
Min mage pallar inte sånt, men smakade gott. Den med bönor måste jag leta upp nästa gång jag åker ner. Perfekt frukost.
Tja, jag har inte nära till en tesco eller en BigC just nu. Men du har rätt, dom har det mesta i konserverad fisk där. Men jag rekommenderar inte chilivarianten (var inte makrill utan nån annan firre) för det var ganska bra drag i den såsen.
Min mage pallar inte sånt, men smakade gott. Den med bönor måste jag leta upp nästa gång jag åker ner. Perfekt frukost.
Du kan hälla ut tomatsåsen från burken men det fastnar lite sås på makrillen ändå.
Ja, det är ju möjligt att hälla ut tomatsåsen, och sen skölja med vatten. Men jag tycker makrillen på något sätt blivit fördärvad av att ligga i tomatsåsen.
Finns ofta många knasiga varianter i asiatiska butiker, bl.a. med bönor eller chili o.s.v.
Smiling fish har många goda varianter, deras med chili är stark och god. Vet inte om det finns utan något alls, har bara sett sardiner naturella från Smiling fish. Men helt klart värt att kolla en asiatisk affär.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!