• 4
  • 5
2024-01-06, 19:40
Medlem
Nymphias avatar
Ser ut som Cassandra gjort bröstlyft och lagt in implantat: https://cdn1.picuki.com/hosted-by-in...oXWxI2w==.jpeg
Citera
2024-05-09, 18:11
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickenz
Hörde i senaste avsnittet att Nadia Kandils pojkvän heter Henrik. Någon som vet vem han är??

Hörde i senaste avsnittet att Nadja duschar en gång i veckan. Fy fan vilken ofräsch brud. Har alltid undrar varför hennes hår konstant ser flottigt ut. Nu vet man det! Kan inte vara speciellt trevligt att ha sex med en person med hennes hygien. Stackars sambon.
Citera
2024-05-09, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Hörde i senaste avsnittet att Nadja duschar en gång i veckan. Fy fan vilken ofräsch brud. Har alltid undrar varför hennes hår konstant ser flottigt ut. Nu vet man det! Kan inte vara speciellt trevligt att ha sex med en person med hennes hygien. Stackars sambon.

Håller med, tänker på det varje gång hon påminner oss om hur sällan hon duschar. Fattar inte hur hennes kille står ut, måste vara en desperat man.

Cassandra verkar så fräsch och andra sidan. Nadia borde lära sig av henne 😂
Citera
2024-12-29, 17:28
Medlem
Jag har en sak jag funderat på ett tag, och det är om Cassandra faktiskt gjort en gastric bypass. Jag själv har gjort en och vet att man får ärr på magen från incisionerna men också att man inte får dricka kolsyrat ( vet att vissa gör det ändå). Men eftersom jag noga kollat genom hennes bilder och inte sett några ärr på magen alls, har det fått mig att fundera.
Citera
2024-12-29, 22:25
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambonzo
Jag har en sak jag funderat på ett tag, och det är om Cassandra faktiskt gjort en gastric bypass. Jag själv har gjort en och vet att man får ärr på magen från incisionerna men också att man inte får dricka kolsyrat ( vet att vissa gör det ändå). Men eftersom jag noga kollat genom hennes bilder och inte sett några ärr på magen alls, har det fått mig att fundera.

Hon har ärr på magen. Man ser dessa på vissa av bikinibilderna.
Dricka kolsyrat kan dom göra efter något år. Det är främst första året dom inte klarar av det.
Citera
2025-08-11, 22:23
Medlem
Cicci Wallin har lagt ut att en känd feminist blivit anorektisk och lägger upp pro anorektiska bilder som massa feminister hyllar. Jag tänker att det måste vara hon? Hon är mer än ”gastric smal” numera
Citera
2025-08-12, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Cicci Wallin har lagt ut att en känd feminist blivit anorektisk och lägger upp pro anorektiska bilder som massa feminister hyllar. Jag tänker att det måste vara hon? Hon är mer än ”gastric smal” numera

Tycker du? Hon är ju uppenbart smal, men sjuk tycker jag inte hon ser ut? L*na Th*msgård ser däremot oroväckande smal ut. Men har inte sett folk hylla hennes kropp, så det är nog någon annan Wallin menar trots allt.
Citera
2025-10-03, 23:31
Medlem
Möjligt att lägga ut denna dom igen? Snubben är aktiv på SoMe numera där han berättar om sitt nya, förändrade liv.

Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
För den intresserade så finns Cassandras kriminella pojkväns dom här: https://delafil.se/eaaa18e7bc6e8644/B9213-20.PDF

Han har på ett vidrigt sätt utpressat pengar från en stackars kille, misshandlat denna och tagit saker från hans lägenhet.
Han har även deltagit i ett grovt väpnat rån mot en bilhandlare där flertalet bilar stals under pistolhot och där en pistol stoppades in i munnen på en av dom anställda på företaget.
Vidrigt att hon börjat brevväxla med en sådan kille när han fortfarande satt i fängelse för att sedan öppna upp sitt hem åt honom så fort han släpps ut.
Killen var dessutom i ett förhållande med sina barns mamma när dom började skriva med varandra. Så henne desperation efter kriminell dase splittrade en familj dessutom

Undrar vad hennes samarbetspartners tycker om att förknippas med henne nu när det är känt att hon inte tar avstånd från organiserad brottslighet.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in