Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-01, 20:03
  #13
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FightThePower
Jag är likadan.

Hahaha wtf.

OnT
Om ni är seriösa så tror jag faktiskt inte att detta är helt normalt, och då har jag högre tolerans än de flesta. Det låter mer som pågående psykos än fetisch.
Citera
2017-01-01, 20:29
  #14
Medlem
FightThePowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Hahaha wtf.

OnT
Om ni är seriösa så tror jag faktiskt inte att detta är helt normalt, och då har jag högre tolerans än de flesta. Det låter mer som pågående psykos än fetisch.
öh jag har varit sådan sedan jag var 14 år gammal och dessutom är det ingen som vet eller skulle tro att jag är sådan
Citera
2017-01-01, 20:42
  #15
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FightThePower
öh jag har varit sådan sedan jag var 14 år gammal och dessutom är det ingen som vet eller skulle tro att jag är sådan

Om det är så ber jag om ursäkt om jag lät chockad. Ärligt upplever jag det som psykos, men vem är jag att döma.
Citera
2017-01-03, 12:07
  #16
Medlem
Ibland önskar man faktiskt att det fanns någon form av tankeläsning så att sådana här personer kunde avlivas eller låsas in innan något händer.
Citera
2017-01-05, 20:57
  #17
Avstängd
Underutvecklads avatar
Jag tänder precis på samma sak. Jag tycker inte att du är sjuk eller störd alls. Eller att din parafili är det heller. Parafilier som helhet är nog ganska så sjukliga. Av allt annat jag har läst under -> (BDSM, fetischism, parafili, och kinky sex), så tycker jag inte att detta är sjukt någonstans, eller att det skulle vara sjukare av något annat på (BDSM, fetischism, parafili, och kinky sex).

Jag tänder också av att kunna röra mig på en kyrkogård. Jag njuter liksom precis som du gör av att gå där och njuta av mitt tänkande att -> 'alla ligger under mig och ruttnar', känner mig överlägsen av tanken. Och skulle lätt kunna njuta av att se någon där gråta medan jag själv går och njuter med en cola i handen!

Jag tänker mer detaljerat till och med. Tänker att det är någon som fått hela kroppen sliten i en bilkrasch som resulterade i att personen dog. Nu ligger personen där och ruttnar med den fula kroppen medan jag har all tid i världen av njuta. Personen blev placerad i ett litet hål, och alla skiter i den!

Jag skulle nog säga att jag är värre än dig. Skriv gärna till när du får tillfället. Ser att du är avstängd nu, men kontakta mig på PM, om du ser detta givetvis... Tror att många andra också känner så här, bara att de inte vågar tala om det. Varken i verkligheten eller här på Flashback/internet.

Skulle dessutom vara riktigt härligt att gå där med en stor lång kvinna som har en stor bak. Känner igen mig helt. Du verkar vara sadist. Tror själv att jag är det.

Jag tänder också på giantess och kvinnor som bajsar. Och det är helt riktigt som du väljer att framföra det i rubkriken -> toilet-fetish.

Giantess är ganska vanligt. Men det är lite ovanligare att man tänker att man vill smälta i en kvinnas mage medan man är tusen gånger mindre i storlek. Men visst tillhör även jag dessa! Detta heter/kallas vore.

Ibland tänker jag även för mig själv att jag liksom kör jätte fort i en hastighet på sig 240 km/h i en bil, jag är nu alltså väldigt liten. Jag kör så fort att jag svänger av vägen i min giantess-värld och kör ihjäl mig själv i ett kvinnligt rövhål. Kvinnan skulle plocka upp något och var i en position som denna.


Jag fastnar där som ett litet klistermärke och blir en liten brun fläck. Sedan trycker hon ut mig och min mosade kropp tillsammans med allt bajs ner i toaletten och hånler mot mig när hon tittar ner på mig. Och sedan hånglar hon med en annan man efter det. Och detta leder mig även till en tråd som är väldigt aktiv just nu på -> (BDSM, fetischism, parafili, och kinky sex), och som heter -> 'Min fru med andra'.

Du ser alltså. Det leder till olika saker. Olika saker låter olika för alla. Just för att vi är olika. Hur sjukt det än låter. Parafili är ju även sjukt.
Citera
2020-11-23, 11:28
  #18
Medlem
fejomots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underutvecklad
Jag tänder precis på samma sak. Jag tycker inte att du är sjuk eller störd alls. Eller att din parafili är det heller. Parafilier som helhet är nog ganska så sjukliga. Av allt annat jag har läst under -> (BDSM, fetischism, parafili, och kinky sex), så tycker jag inte att detta är sjukt någonstans, eller att det skulle vara sjukare av något annat på (BDSM, fetischism, parafili, och kinky sex).

Jag tänder också av att kunna röra mig på en kyrkogård. Jag njuter liksom precis som du gör av att gå där och njuta av mitt tänkande att -> 'alla ligger under mig och ruttnar', känner mig överlägsen av tanken. Och skulle lätt kunna njuta av att se någon där gråta medan jag själv går och njuter med en cola i handen!

Jag tänker mer detaljerat till och med. Tänker att det är någon som fått hela kroppen sliten i en bilkrasch som resulterade i att personen dog. Nu ligger personen där och ruttnar med den fula kroppen medan jag har all tid i världen av njuta. Personen blev placerad i ett litet hål, och alla skiter i den!

Jag skulle nog säga att jag är värre än dig. Skriv gärna till när du får tillfället. Ser att du är avstängd nu, men kontakta mig på PM, om du ser detta givetvis... Tror att många andra också känner så här, bara att de inte vågar tala om det. Varken i verkligheten eller här på Flashback/internet.

Skulle dessutom vara riktigt härligt att gå där med en stor lång kvinna som har en stor bak. Känner igen mig helt. Du verkar vara sadist. Tror själv att jag är det.

Jag tänder också på giantess och kvinnor som bajsar. Och det är helt riktigt som du väljer att framföra det i rubkriken -> toilet-fetish.

Giantess är ganska vanligt. Men det är lite ovanligare att man tänker att man vill smälta i en kvinnas mage medan man är tusen gånger mindre i storlek. Men visst tillhör även jag dessa! Detta heter/kallas vore.

Ibland tänker jag även för mig själv att jag liksom kör jätte fort i en hastighet på sig 240 km/h i en bil, jag är nu alltså väldigt liten. Jag kör så fort att jag svänger av vägen i min giantess-värld och kör ihjäl mig själv i ett kvinnligt rövhål. Kvinnan skulle plocka upp något och var i en position som denna.


Jag fastnar där som ett litet klistermärke och blir en liten brun fläck. Sedan trycker hon ut mig och min mosade kropp tillsammans med allt bajs ner i toaletten och hånler mot mig när hon tittar ner på mig. Och sedan hånglar hon med en annan man efter det. Och detta leder mig även till en tråd som är väldigt aktiv just nu på -> (BDSM, fetischism, parafili, och kinky sex), och som heter -> 'Min fru med andra'.

Du ser alltså. Det leder till olika saker. Olika saker låter olika för alla. Just för att vi är olika. Hur sjukt det än låter. Parafili är ju även sjukt.

Det var väldigt länge sen du skrev denna och TS har ju blivit avstängd. Jag kan förstå att du tänder på giantess - det gör jag ocksåMen att du njuter av döda människor är ju helt sjukt och psykiskt stört. Det ska ju vara sorligt? TS tänder på när folk dör gör du också eller? Isåfall är du tyvär en psykopat - som TS.
Citera
2020-11-23, 19:39
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Underutvecklad

Ibland tänker jag även för mig själv att jag liksom kör jätte fort i en hastighet på sig 240 km/h i en bil, jag är nu alltså väldigt liten. Jag kör så fort att jag svänger av vägen i min giantess-värld och kör ihjäl mig själv i ett kvinnligt rövhål.

Inget fel med att ha fantasier, men hur kommer du ens på den fantasin? 😂
Inget illa menat, men för mig låter det bara så sjukt roligt med tanke på att det är så sjukt ologiskt att köra av vägen och som av en händelse sätta bilen i röven på en kvinna
Citera
2020-12-13, 00:25
  #20
Medlem
fejomots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttBekymmerJagHar
Inget fel med att ha fantasier, men hur kommer du ens på den fantasin? 😂
Inget illa menat, men för mig låter det bara så sjukt roligt med tanke på att det är så sjukt ologiskt att köra av vägen och som av en händelse sätta bilen i röven på en kvinna

Erkänn ändå att man blir fett kåt av det. Hade dock varit tråkigt att dö i förloppet så man får ju hoppas att denna kvinna "pruttar" ut en så snabbt som möjligt.
Citera
2020-12-14, 17:20
  #21
Medlem
theshades avatar
Jag skrattade högt för mig själv när jag läste TS men även igenkännande svar i tråden. Inte hånfullt utan bara bilderna jag fick i huvudet och vidden av era fantasier.

Jag har också fantasier och har skämts för att vara så pass dominant i min läggning (mest pga genuskärringen som hade sex och samlevnad i skolan) men mina pervetioner är ju söndagsskola i jämförelse. Jag förstår skammen och det måste vara frustrerande att ha en sådan läggning som är svår att utöva.

Jag gillar också runda bakdelar och rövhål men för mig räcker det att få stoppa in snoppen och smiska lite så är jag nöjd. Lite bajs på snorren har jag fått tåla men inget jag tänder på.
I och med din fascination av anus, hur ser du på analsex? Hur ser du på "annat" sex överlag? Finns det något du tänder på som inte innefattar bajs och förruttnelse?

Rent teoretiskt, förutom att slicka röv på en kyrkogård, hur skulle du vilja ha en sexuell relation? Om du hade en flickvän som skulle gå med på att t.ex. bajsa dig i ansiktet och sen gå och knulla med andra män, skulle det räcka eller skulle du behöva ligga i en kista med bajs i och låtsas att du ruttnar typ?

Skulle du tända på att hon äter en viss mat med tanke på avföringen? Att hon skulle ta laxermedel framför dig och säga "inom en timme så ska du få en laddning" med ett lömskt leende och när hon tömt tarmen av både hård och lös avföring i nyllet på dig, där du kan urskilja vissa osmälta majskorn osv så säger hon "Så där ja, nu finns det plats för Lasses hårda kuk om ett par timmar." och du inte har en aning om vem Lasse är.
Skulle du tända på det? Vad skulle krävas för att du skulle nå orgasm? Nyfiken bara.

Jag dejtade en tjej som tjatade på mig om att jag skulle hitta andra att knulla med. Hon försökte pracka på mig på hennes tjejkompis bland annat. Det tände hon verkligen på. Inte mig emot.

Sen kan jag säga att dessa läggningar/sexuella preferenser inte går att göra något åt. Lika lite som man kan få en bög att bli hetero eller få en pedofil att sluta attraheras av barn så kan man få dig att sluta gilla bajs osv. Så det är nog ovanligt och extremt i flera avseenden men sjukt, det är väl en definitionsfråga.
Skulle du mörda nån bara för att de ska ruttna medan någon bajsar på dig i rummet bredvid så är du ju en mördare men annars är det väl ganska oskyldigt.
__________________
Senast redigerad av theshade 2020-12-14 kl. 17:23.
Citera
2021-12-28, 13:19
  #22
Medlem
Albusdlxs avatar
Detta lät ju fullt normalt.... Trodde jag var på väg att bli skev. Grym reality check ✅
Citera
2021-12-28, 15:28
  #23
Medlem
JamesFs avatar
Ger det dig ett präktigt stånd så låt gå med det
Citera
2022-01-03, 19:06
  #24
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Sexuella fantasier om att bli uppäten av jättar eller monster (Vore) är ju en hyfsat vanlig fetish, så inget konstigt med det. Fantasier om att bli utbajsad efter att ha blivit uppäten (Post-Vore) är lite mer ovanligt (fast det kan ju delvis bero på att många fetish-sajter och klipp-butiker inte tillåter bajs).

Fetishen om att ligga som ett lik i kistan medan folk kommer och bajsar på ens grav har jag däremot aldrig hört talas om tidigare... Men alltid spännande att lära sig nya saker!

//FCR
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback