Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-08-12, 17:57
  #25
Medlem
World.Citizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ux
Toilet fetish leder mig till många ställen. Jag har sedan jag var barn fantiserat hur olika giantess kvinnor äter upp mig när jag är väldigt väldigt liten och mager och kraftflös. Och hur jag sedan smälter ner i deras mage utan att kunna fly därifrån, och därmed blir bajs och kommer ut från deras ändtarm. Jag tänder på detta extremt mycket.

Ingen under min högstadieperiod och inte ens gymnasiet trodde på mig när jag sa att jag inte surfar porr, jag kunde heller inte förklara vad jag gjorde i stället då jag skämdes för det jag gillade. Detta enligt mig är parafili.

Men det är inte bara det. Jag älskar att se snygga kurivga/mulliga kvinnor/tjejer bajsa. Jag betalar för detta på vissa sidor, då det är svårt att hitta bra vidoes.

Att bara se det mjuka bajset komma ut mellan deras vackra skinkor gör mig helt galen.

Hahaha! Jag Googlade just för att försöka hitta om någon annan hade denna typ av toalett/post vore fetish på Flashback och hittade tråden! Ser att du är avstängd TS men stycket ovan gjorde mig hård som ett jävla berg Jag delar också erfarenheten av att aldrig riktigt ha attraherats till vaniljporr under högstaiedtiden. Det har bara varit ABDL (blöjfetish) innan detta.

För mig bottnar det i att kvinnan (helst lite mullig som sagt) helt enkelt konsumerar en för själva näringen! Hon bryr sig inte det minsta om ens värdighet eller livslust utan ska bara fylla på fettdepåerna med första bästa protein! Så man blir uppäten och förnedrad genom att långsamt smälta i magen och sedermera bli konsumerad av hennes tarmflora och tillförd som fettdepå i hennes skinkor. För att sedan bli uttryckt som en bajskorv medans hon primitivt sitter på huk och stönar av tillfreddställelse!

Känner inte igen mig i sadismen dock...
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback