Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-07, 19:55
  #1
Medlem
Tjena, jag har länge varit sugen på att tatuera mig. Jag har tänkt att tatuera underarmen, men vet inte riktigt vad jag vill ha. Jag gillar symboler som är simplistiska, inte för mycket detaljer etc.

Det tatueringen skall handla om är i princip integritet. Integritet är något som jag värdesätter högt, och jag strävar efter att ha så bra integritet som möjligt. Det ska inte handla om att jag har bra integritet, utan det skall vara mer som en påminnelse för mig själv att inte hyckla, alltid försöka stå för vad jag säger och gör samt att jag ska sträva efter att vara den bästa jag kan vara. Själva motivet måste inte direkt ha något med integritet att göra, men man skall kunna förklara att det handlar om integritet, och det skall kunna kopplas samman med integritet. Vet inte riktigt hur jag ska förklara bättre, men för all del fråga på angående hur jag tänker, och ös på med ideer!

Tackar på förhand!
Citera
2016-06-14, 15:15
  #2
Avstängd
Alltidxxs avatar
Tribals eller sån yakuza-drake över hela ryggen.
Citera
2016-10-19, 13:44
  #3
Medlem
bradgardsindianens avatar
Bertil Almqvists "En svensk tiger?" Motivet från 2a världskriget som i sig inte står för xenofobi på något sätt utan att man ska passa vad man säger (skvallrar), man kan passa på sig själv? Loose lips sink ships etc...
__________________
Senast redigerad av bradgardsindianen 2016-10-19 kl. 13:52.
Citera
2016-10-19, 19:35
  #4
Medlem
bradgardsindianens avatar
Användare "Lavetten" har en avatarbild som skulle kunna göras till motivbild, det är en kattunge som speglar sig i en vattenpöl och spegelbilden är en stor tiger.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback