Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-25, 03:26
  #13
Medlem
Cuculuscanoruss avatar
Nej absolut inte, skaffa senaste boken av C++ primer och för guds skull undvik böcker av Jan Skansholm.
Citera
2016-08-23, 00:32
  #14
Medlem
EmilSladdertasks avatar
Varför inte använda internet för att hitta information om C++? (Och andra programmeringsspråk?)

Intertuben är oftast bäst. Och man sitter redan vid datorn om man vill testa - vilket man oftast vill!
Citera
2016-08-23, 08:06
  #15
Medlem
Nikksters avatar
Du nämner inte ens vilken bok det handlar om förutom årtalet. Du nämner heller ingenting om dina befintliga kunskaper. Är du nybörjare tvivlar jag att den kommer ha en negativ effekt på din inlärning förutsatt att den är bra. Visst, C++ har utvecklats enormt men du utelämnar relevanta detaljer för att kunna ge dig ett bra svar.
Citera
2016-08-23, 18:43
  #16
Medlem
Skadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikkster
Du nämner inte ens vilken bok det handlar om förutom årtalet. Du nämner heller ingenting om dina befintliga kunskaper. Är du nybörjare tvivlar jag att den kommer ha en negativ effekt på din inlärning förutsatt att den är bra. Visst, C++ har utvecklats enormt men du utelämnar relevanta detaljer för att kunna ge dig ett bra svar.
Uppskattar att du tog dig tiden till att läsa mitt tre och ett halvt rader långa inlägg där du kunde fått svar på dina frågor.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback