Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-07, 05:04
  #1
Medlem
Kylixs avatar
Några ideer? vad har jag missat som pågår i närheten av mig? drugdeal gone bad? nån hämnd för mordet som var i staden med Moussa bröderna eller vad dom heter?

Eller var dom påväg att begå nåt brott?

Citat:
Under måndagskvällen slog maskerade poliser till mot en personbil vid klaffbron i Södertälje.

Känns lite väl akut om man avslöjar sig så öppet och slår till, ser även att bilen på bilden verkar vara skadad av prejningen så det gick nog hårt åt.

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/sod...is-prejade-bil
Citera
2016-06-07, 05:16
  #2
Medlem
Dunderknas1s avatar
Fart i Södertälje som vanligt då. Kan vara vad som helst egentligen. Från ett vanligt trafikstopp där förare inte velat stanna från att misstänkt rånare i bil alltså.
Citera
2016-06-07, 06:36
  #3
Medlem
Säkert droger/vapen relaterat då bilen stog registrerad på en firma i Malmö. Nån som köpt ett större parti av någon med span på sig??
Citera
2016-06-07, 06:52
  #4
Medlem
Är det en "stor" insats när polis prejar en bil i Slöddertälje? Den där staden har upphört att ha ett existensberättigande. En stor insats vore om man inneslöt staden i en plastbubbla och fyllde den med cyklon B. Resterna kan man värma Stockholm med. Oskyldiga och svenskar är extremt lätträknade. Kriminella bladingar är den absolut vanligaste invånaren. Om jag hatar Södertälje och dess invånare? Jepp. Och inte bara lite.
Citera
2016-06-07, 07:53
  #5
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Är det en "stor" insats när polis prejar en bil i Slöddertälje? Den där staden har upphört att ha ett existensberättigande. En stor insats vore om man inneslöt staden i en plastbubbla och fyllde den med cyklon B. Resterna kan man värma Stockholm med. Oskyldiga och svenskar är extremt lätträknade. Kriminella bladingar är den absolut vanligaste invånaren. Om jag hatar Södertälje och dess invånare? Jepp. Och inte bara lite.

Fan du måste ha varit med om något riktig traumatisk händelse i södertälje eftersom du hatar stan och dess invånare
Citera
2016-06-07, 08:00
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Panzer-Division
Fan du måste ha varit med om något riktig traumatisk händelse i södertälje eftersom du hatar stan och dess invånare

Det garanterar jag dig. Fast inte i Södertälje utan i dessa vidriga invånares hemländer.(assyrier, Syrianer och liknande skitfolk.) Jag ser det bara som återbetalning. Dessutom var Södertälje en riktig pärla en gång i tiden som ockuperades av orcher och förstördes.
Citera
2016-06-07, 15:41
  #7
Medlem
sajebiss avatar
Från svt.se:

Under måndagskvällen skedde ett dramatiskt gripande i centrala Södertälje. Nationella operativa avdelningen, Noa, avslöjar nu anledningen till gripandet.

Varken Stockholmspolisen eller polisen i Södertälje kunde berätta något om händelsen under måndagen. Under dagen bekräftade däremot Noa, polisens nationella enhet, att de var inblandade i ingripandet och att det handlade om narkotikabrott.
Citera
2016-06-08, 11:50
  #8
Medlem
Citat:
Under dagen bekräftade däremot Noa, polisens nationella enhet, att de var inblandade i ingripandet och att det handlade om narkotikabrott

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/sod...iska-gripandet
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback