Citat:
Ursprungligen postat av
Pripps3.5
Ok, varför hakar ni upp er på sexet då? För det är ju mest ni, som verkar intresserade av det.
Så JAG uttrycker mig konstigt?

För mig personligheten är det obegripligt att NÅGON skulle kunna uppskatta sexet (med en idiot) till den grad att hon var villig att offra sitt liv för det. En sådan sexpartner är inte född .. om du frågar mig
Och helt oavsett om han inte skulle ha dödat henne till slut är det också för mig helt obegripligt att någon överhuvudtaget vill ha sex med en människa som precis har gjort illa en. Knäckt revben på en. Slängt ett glas på ens fot så att det blev sår. Slängt en mot väggen och sparkat en så att det har uppstått ENORMA blåmärken överallt i kroppen.
Att sen ha sex med vederbörande "som om inget av detta hade hänt" är totalt obegripligt.
Sen är det också obegripligt att man överhuvudtaget vill kliva under samma lakan med en människa som representerar precis "allt" man själv inte skulle vilja komma i närheten av. Han är ociviliserad, outbildad, beter sig ohyfsat, har ett groteskt utseende, umgås med kåkfarare, kan inte utrycka sig ens på sitt modersmål..
Hur kan man bli eggad av en sådan sexpartner?
Men det kanske är som du själv en gång konstaterade: alla kan inte få en "perfekt man". Vissa MÅSTE nöja sig med bottenskrapet..