Citat:
Tycker fortfarande att du är en idiot, du är den enda här inne som sitter och försvarar idioten, du skuldbelägger offret, det är skit samma om hon så ville gifta sig med honom och skriver att hon älskar honom, han har ingen rätt att ge sig på henne, han slog ihjäl henne för att hon inte ville träffa honom, det fattar de flesta här inne förutom dig. Eller du tror att hon blev ihjälslagen för att han älskade henne och var rädd om henne. Så sent som igår skrev jag till en kvinna att jag saknade henne pussades å kramades i sms, men inte fan menade jag detta.Du har mycket åsikter om en annan postare, idiot, berusad, går på droger...
Inte så sansat precis.
Om du tar o ägnar din tid till att läsa igenom Fupen i stället för att posta tillmäten här, så kanske du också kan läsa dig till att Lotta faktiskt återupptog kontakten med Martin när han hade sagt att det var slut o hittat någon annan. Att hon sms-ade intensivt att han var hennes allt, att hon ville ha en framtid med honom - detta hennes sista dygn i livet. De hade dessutom på hennes initiativ bestämt att ses bara timmar senare när han kom hem till henne 4/6.
Du har HELT FEL om du tror att hon avslutat relationen - läs på!
Dessutom gjorde hon aldrig någon anmälan, hon snackade med polisen på kvällen 25/5 och ytterligare ett par gånger på polisens initiativ - de kom till o med hem till henne för att få henne att anmäla. Men hon vägrade eftersom hon vid den tidpunkten redan var igång med Martin igen.
Inte så sansat precis.
Om du tar o ägnar din tid till att läsa igenom Fupen i stället för att posta tillmäten här, så kanske du också kan läsa dig till att Lotta faktiskt återupptog kontakten med Martin när han hade sagt att det var slut o hittat någon annan. Att hon sms-ade intensivt att han var hennes allt, att hon ville ha en framtid med honom - detta hennes sista dygn i livet. De hade dessutom på hennes initiativ bestämt att ses bara timmar senare när han kom hem till henne 4/6.
Du har HELT FEL om du tror att hon avslutat relationen - läs på!
Dessutom gjorde hon aldrig någon anmälan, hon snackade med polisen på kvällen 25/5 och ytterligare ett par gånger på polisens initiativ - de kom till o med hem till henne för att få henne att anmäla. Men hon vägrade eftersom hon vid den tidpunkten redan var igång med Martin igen.
Hon vägrade anmäla honom för att hon var rädd för honom.
Sluta nu upp med att skämma ut dig, jag förstår att idioten är en förebild för dig, men när du växer upp så inser du att han borde låsas in på livstid, utan möjlighet till benådning.