Citat:
Ursprungligen postat av
winnertip
Ända sedan jag var tonåring, och det var på 70-talet har de snyggaste brudarna alltid limmat på alfa-hannar. Biffiga, tatuerade killar som kan spöa skiten ur mig, eller dig, hur lätt som helst.
Här kommer då Lotta från Härnösand, (som vill ha sina sexuella fantasier förverkligade) och satsar på helt fel kille. Den Bruden som med ett hånfullt flin avfärdat oss mesar till förmån för ett psykfall borde skylla sig själv.
Jag står för mina ord.
Taskigt skrivet, men jävligt sant. Lotta satte sig själv i klistret, det är min bild av det hela.
Här får man höra om mäns våld emot kvinnor. Ja, det är ju tragiskt när det händer, men blanda faan inte in mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
Du har missuppfattat rättssamhället helt och hållet för det existerar inget skyll dig själv utan begår du brott straffas du. Så dina personliga uppfattningar når inte fram till själva rättsprocessen. Sen om det beror på att du är dum i huvudet eller bara vill uttrycka din åsikt vet inte jag. Men så ser det ut att mord blir man straffad för i domstolen. Ingen äger rätt att plåga, tortera eller slå ihjäl någon annan människa. Surprise för dig kanske?
Det fetade -Låter som du är bitter ratad stackare som ingen ville ha.
Citat:
Ursprungligen postat av
winnertip
Din dumme jävel, i din jävla byhåla, det finns faktiskt brudar som drar sig till killar av denna sort.
Martin Jonsson borde blivit inlåst för 25-år sedan minst, men på grund av att du, din dumme jävel röstade på fel parti, fick denne galning löpa fritt.
Oerhört tragiskt att du nu som c:a 60 år gammal behövt gå i 40 år och vara bitter över att, som du själv skriver, "de snygga brudarna limmat på alfahannar".
Rätt parti måste väl vara SD eller V för dig, eftersom alla de andra har regerat och således ställt till det som du antyder med att "rösta på fel parti".
Din empati och din välutvecklade retoriska förmåga

borde ju ha lockat brudar till att flockas likt druvklasar omkring dig, eller hur?
Eftersom du nämner orden "oss mesar", så kan jag bara beklaga din dåvarande förmodade sviktande självkänsla.
Humor att du skriver "blanda faan inte in mig" eftersom det är du själv som frivilligt har skrivit inlägg på ett diskussionsforum.
Men du kanske har färgats av det ratade och bittra trollet "sno":s 70-tal karbonpapperskopierade inlägg..
När FUP blir offentlig handling så lär vi få veta hur
faktaläget var med Lotta, som tråden handlar om.
Redan nu så vet vi att hon inte uppfyllde alla de kriterier som vissa, sannolikt av kvinnor försummade, olyckskorpar kraxat om i tråden.
Rent generellt uppmålas en bild som ofta är sann i samband med vissa kvinnors jakt på farliga män. Att likställa det med 100%-ig sanning i alla fall av kvinnors önskan om fysiskt välutvecklade män är infantilt.
Jag talar inte i egen sak då jag varken har magrutor eller äter kosttillskott (normalbyggd 191 cm).