2016-06-24, 23:04
Medlem
Jag tror snarare att om det inte hade blivit Lotta, så hade det hänt någon annan kvinna. Det är m.a.o. GM som valt offer. Detta kan inte samhället göra mycket åt tyvärr.
Citera
2016-06-25, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KSP
Jag tror snarare att om det inte hade blivit Lotta, så hade det hänt någon annan kvinna. Det är m.a.o. GM som valt offer. Detta kan inte samhället göra mycket åt tyvärr.

Så du menar att kvinnor inte har något att säga till om ifall en man har valt att bli ihop med en?

Dessa kvinnor har det gemensamt att de inte är "random" tjejer på gatan - som spärrvakten exempelvis - utan de har haft en intim relation med mannen.

Men du menar att de själva har inte kunnat "välja" detta utan att det helt och hållet är GM som gör det valet?
Citera
2016-06-25, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Är det också vanligt i dessa träningskretsar att man är arbetslös, inte har någon utbildning alls och i princip aldrig har jobbat?

Väcker det inte tankar hos kvinnorna att dessa män går sysslolösa hela dagarna?

Men det finns ju jättemånga hederliga, snälla människor som går sysslolösa hela dagarna. Det är väl runt 500.000 som är arbetslösa just nu. Tror du att alla dom är kriminella psykopater och mördare? Folk kan t ex vara mellan två jobb eller så har företaget gått i konkurs eller så är det helt enkelt svårt på arbetsmarknaden.

Och ingen utbildning är inte ovanligt det heller.
Citera
2016-06-25, 15:49
Medlem
Citat:
Så du menar att kvinnor inte har något att säga till om ifall en man har valt att bli ihop med en?

Dessa kvinnor har det gemensamt att de inte är "random" tjejer på gatan - som spärrvakten exempelvis - utan de har haft en intim relation med mannen.

Men du menar att de själva har inte kunnat "välja" detta utan att det helt och hållet är GM som gör det valet?

Ja. Det är helt och hållet GM till 100 % som väljer. Offren har inte kunnat välja. Hade han inte slagit ihjäl Lotta om hon t ex inte varit hemma där så hade han förmodligen gått in till Lottas granne och slagit ihjäl den.
Citera
2016-06-25, 17:00
Medlem
Medvallss avatar
Citat:

Kan du inte berätta lite om dina teorier om varför spärrvakten blev misshandlad , snälla!
Vad hade han gjort för att välja att bli halvt ihjälslagen?
för enligt dina teorier så måste man ju ha gjort nåt för att förtjäna att bi misshandlad till döds.

Idiot!
Citera
2016-06-25, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
LR litade på sina tidigare erfarenheter, som mest troligt var att om en part bestämt avisar en annan part skall det accepteras och beslutet bör respekteras. Visst kan man resonera om bevekelsegrunderna, men inte att det går så långt som hot, trakasserier och misshandel. Då har man passerat alla gränser med råge. Här tror jag inte ens att det fanns en relation.

Samhället borde veta att risken för misshandel i relationer är som störst vid ett uppbrott/avvisande. Det är väldigt vanligt förekommande att den målsägande drar tillbaka anmälan pga rädsla, vilket här hända och därför skall första förhöret videofilma så att anmälan skulle kunna bedrivas vidare ÄVEN vid en anmälans återtagande.

Psykopater är skickliga manipulatörer som kan föra t.o.m. psykologer bakom ljuset, så hur skulle LR kunna upptäcka att Han utsedd just Henne som sitt nästa Offer?

Det är Han som gjort Valet!

Fan detta var bland det bästa o vettigaste jag läst på länge
Citera
2016-06-25, 19:17
Medlem
kenopenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medvalls
Kan du inte berätta lite om dina teorier om varför spärrvakten blev misshandlad , snälla!
Vad hade han gjort för att välja att bli halvt ihjälslagen?
för enligt dina teorier så måste man ju ha gjort nåt för att förtjäna att bi misshandlad till döds.

Idiot!
många har försökt att nå snos förnuft. Men det har varit lönlöst. Hans ord visar en stor brist på empatiska inlevelseförmåga och tyder på att hans värld är väldigt snäv.....svart eller vit.....och hans ord visar tydligt, att om någon inte lever efter hans logik, så är det självförvållat om du blir dödad av en galen psykopat.....så som Lotta blev. Så jag är rädd för att det är totalt meningslöst för dig att inleda en normal diskussion med denna medlem.
Citera
2016-06-25, 19:28
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Ända sedan jag var tonåring, och det var på 70-talet har de snyggaste brudarna alltid limmat på alfa-hannar. Biffiga, tatuerade killar som kan spöa skiten ur mig, eller dig, hur lätt som helst.

Här kommer då Lotta från Härnösand, (som vill ha sina sexuella fantasier förverkligade) och satsar på helt fel kille. Den Bruden som med ett hånfullt flin avfärdat oss mesar till förmån för ett psykfall borde skylla sig själv.

Jag står för mina ord.

Taskigt skrivet, men jävligt sant. Lotta satte sig själv i klistret, det är min bild av det hela.

Här får man höra om mäns våld emot kvinnor. Ja, det är ju tragiskt när det händer, men blanda faan inte in mig.
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Du har missuppfattat rättssamhället helt och hållet för det existerar inget skyll dig själv utan begår du brott straffas du. Så dina personliga uppfattningar når inte fram till själva rättsprocessen. Sen om det beror på att du är dum i huvudet eller bara vill uttrycka din åsikt vet inte jag. Men så ser det ut att mord blir man straffad för i domstolen. Ingen äger rätt att plåga, tortera eller slå ihjäl någon annan människa. Surprise för dig kanske?

Det fetade -Låter som du är bitter ratad stackare som ingen ville ha.
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Din dumme jävel, i din jävla byhåla, det finns faktiskt brudar som drar sig till killar av denna sort.
Martin Jonsson borde blivit inlåst för 25-år sedan minst, men på grund av att du, din dumme jävel röstade på fel parti, fick denne galning löpa fritt.
Oerhört tragiskt att du nu som c:a 60 år gammal behövt gå i 40 år och vara bitter över att, som du själv skriver, "de snygga brudarna limmat på alfahannar".
Rätt parti måste väl vara SD eller V för dig, eftersom alla de andra har regerat och således ställt till det som du antyder med att "rösta på fel parti".

Din empati och din välutvecklade retoriska förmåga borde ju ha lockat brudar till att flockas likt druvklasar omkring dig, eller hur?
Eftersom du nämner orden "oss mesar", så kan jag bara beklaga din dåvarande förmodade sviktande självkänsla.

Humor att du skriver "blanda faan inte in mig" eftersom det är du själv som frivilligt har skrivit inlägg på ett diskussionsforum.
Men du kanske har färgats av det ratade och bittra trollet "sno":s 70-tal karbonpapperskopierade inlägg..

När FUP blir offentlig handling så lär vi få veta hur faktaläget var med Lotta, som tråden handlar om.
Redan nu så vet vi att hon inte uppfyllde alla de kriterier som vissa, sannolikt av kvinnor försummade, olyckskorpar kraxat om i tråden.

Rent generellt uppmålas en bild som ofta är sann i samband med vissa kvinnors jakt på farliga män. Att likställa det med 100%-ig sanning i alla fall av kvinnors önskan om fysiskt välutvecklade män är infantilt.
Jag talar inte i egen sak då jag varken har magrutor eller äter kosttillskott (normalbyggd 191 cm).
Citera
2016-06-25, 22:40
Medlem
F.Costellos avatar
Inte hängt med i tråden och orkar därför inte bläddra efter;

Om någon har lagt upp tidigare domar/fupar som rör Martin Jonssons tidigare eskapader?
Citera
2016-06-26, 03:52
Medlem
Har inte Martin Jonsson facebook? Isåfall är den borttagen.
Citera
2016-06-26, 04:18
Medlem
Staten vill alfahen, kvinnor kittlas av alfamän. Lite spill får man räkna med i evolutionens säkrande av arten. Tatuerade troglodyter har definitivt en plats i genpoolen. Kanske kan det knoppas av även på anstalten omsider.
Citera
2016-06-26, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinuski
Staten vill alfahen, kvinnor kittlas av alfamän. Lite spill får man räkna med i evolutionens säkrande av arten. Tatuerade troglodyter har definitivt en plats i genpoolen. Kanske kan det knoppas av även på anstalten omsider.

Martin Jonsson är knappast en alfahane. En sådan behöver inte springa på gym hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in