Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-26, 15:36
  #181
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Män har inget emot horor generellt. Det är kvinnor som inte vill ha konkurrens. De vill ha monopolet på att använda sin pussypower för att få vad de vill.
De som förebrår kvinnor som tar för sig och utnyttjar det de har är andra kvinnor. Det gäller era sjuka utseendeideal också. Män gillar er oavsett hur ni ser ut, men ni för en intern tävlan kvinnor emellan och det senaste är underhållningsprogram om hur man fixar era sönderopererade kroppar efteråt.

Du gillar alltså tjocka kvinnor helt plötsligt eller?

Jag vet redan att svenska män älskar horor.
Citera
2016-12-26, 23:08
  #182
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Du gillar alltså tjocka kvinnor helt plötsligt eller?
Jag vet redan att svenska män älskar horor.
Jag gillar alla former. Vill du ha bevis på något vis, eller? Minns du Anna Nicole Smith? Hon var aldrig trådsmal, men troligen den pinuppa efter Marilyn som fått mest uppmärksamhet det decenniet.
Hon ensam är i stort sett orsak till att H&M inte längre ger det huttrande Svenska folket ljus och hopp i juletider.
Citera
2017-06-30, 17:59
  #183
Medlem
Durcherrss avatar
Nytt fall med två norska 13-åriga tjejer som hade sex med tre asylsökare som de sedan försökte få fällda för våldtäkt och utvisning:

Citat:
To jenter på 13 år var sammen med brødrene, i alderen 19 til 24 år, denne mainatten 2016 i i Haugesund. Brødrene, som i perioden september 2014 til september 2015 kom til Norge som asylsøkere, hevdet at jentene tok initiativet til sex – og at begge jentene løy på alderen. De hevdet at de var 16 og 18 år, sa brødrene i retten.

«Begge de to yngste brødrene ga i sine forklaringer uttrykk for at det var helt tydelig at de to jentene var ute etter sex. Etter sju måneder i varetekt er de overbevist om at jentene var ute etter å skape en situasjon som kan gi dem økonomisk erstatning», rapporterte Haugesund Avis.

Ifølge brødrenes historie hevdet den ene jenta å ha hodepine. Hun ble tilbudt soverommet for å få hvilt litt, men inne på soverommet skal jenta verken virket trøtt eller sliten. «Hun ville tegne på hendene mine», forklarte han som fulgte henne inn. Etter litt kom den andre jenta på soverommet, sammen med en av de andre brødrene. Mennene lå i hver sin seng med hver sin jente, og den ene erkjente å ha hatt sex med jenta – «på hennes initiativ». I den andre sengen ble det ikke gjennomført et samleie, men beføling og kyssing. Så skal jentene ha byttet seng – fortsatt på «jentenes initiativ», ifølge brødrenes forklaring, og jenta som allerede hadde hatt samleie med den ene, hadde samleie med den andre. «På flere punkter strider deres forklaringer med hva de har fortalt til politiet under etterforskningen», påpekte Haugesund Avis.

Den eldste av brødrene var på dette tidspunktet ikke hjemme, han var på nattklubb, men da han kom til boligen ved 04:00-tiden fant han en av brødrene i seng med ei av jentene. Han hadde drukket så mye at ikke husket om han hadde hatt noen kontakt med jentene, «men innså at det kan ha skjedd da han ble konfrontert med at hans DNA er funnet i jenta.» DNA-funn konstaterte altså at også den eldste av brødrene hadde hatt seksuell omgang med ei av jentene.

Men det var ingenting som tilsa at jentene skulle være mindreårige, ifølge brødrene:

Jenta var stor, hun fortalte selv flere ganger at hun var 18 år, hun røykte og drakk alkohol. Det var ingen grunn til å tro at hun løy på alderen, forklarte alle de tre tiltalte...

...En av dem har vært her siden september 2014. En av dem har ingen problemer med å drikke seg snydens på nattklubb. De har ingen problemer med å ha kontakt med jentene på sosiale medier. Og så må vi da ikke tro et sekund at det er annet enn totalt lovløse tilstander i Syria?...


https://www.rights.no/2017/06/frikje...t-av-13-aring/

Hur länge ska det här sexuella utnyttjandet av rasifierade asylsökande män få fortgå innan feministerna sätter ner foten och säger stopp?
Citera
2017-06-30, 20:30
  #184
Medlem
Pgrafens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Nytt fall med två norska 13-åriga tjejer som hade sex med tre asylsökare som de sedan försökte få fällda för våldtäkt och utvisning:



Hur länge ska det här sexuella utnyttjandet av rasifierade asylsökande män få fortgå innan feministerna sätter ner foten och säger stopp?

Tills vi slänger ut både feministerna OCH de asylsökande muslimerna till MuslimiLand. Vem bryr sig, ingen nytta gör de här.
Citera
2017-06-30, 23:51
  #185
Medlem
AdjooooglEs avatar
Ser att rasismen ökar bland dom vita kvinnorna......
Citera
2017-07-01, 00:01
  #186
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Nytt fall med två norska 13-åriga tjejer som hade sex med tre asylsökare som de sedan försökte få fällda för våldtäkt och utvisning:
Hur länge ska det här sexuella utnyttjandet av rasifierade asylsökande män få fortgå innan feministerna sätter ner foten och säger stopp?

För feminism handlar enbart om kvinnor och deras behov av utökad makt, no matter what.
Det är som sagt politik.

Men jag måste erkänna att det är lite konstigt. Rasism kommer före könsmaktsordningen för feminister. Så det är en bra fråga.
Citera
2017-07-01, 04:39
  #187
Medlem
Naknekejsarens avatar
En invandrare talade med skräck hur svenska killar inte blir förolämpade när man säger att hans mamma eller syster är en hora, han såg det som om vi var opassionerade varelser som inte hade något att slåss för. Jag svarade ungefär att vi är kallblodiga under press och att emotionell reaktion på förolämpningar ses som en svaghet, nästan en kvinlig reaktion, det var sådana pojkar som valdes ut att bli mobbade i skolgården, osv.

Men jag kanske hade fel, jag kanske försökte ge svar på tal istället för att ge ärligt svar; svenska män kanske saknar en endaste romantisk föreställning om sina systrar och mödrar, och ser de inte som värda att försvara därför? Kanske, fler svenska män hatar deras mammor och fler har en intentsägande relation till dem, och när de sitter i deras pyttipanna familj och hör under natten deras mamma knulla en tredje eller fjärde pappa (möjligen nu en av främmande bakgrund) så blir de emotionellt "numb", och svenskens attityd är "jag kom från samma mörka jävla hål som er alla!", tror inte att svensken förstår hur vackert och heligt modern är i främmande kulturer.

Svenska kvinnor, är de värda att slåss för? Kanske blir en fråga som svenska män kommer ställa sig en dag då de tvingas slåss för något.
Citera
2017-07-01, 09:40
  #188
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pgrafen
Tills vi slänger ut både feministerna OCH de asylsökande muslimerna till MuslimiLand. Vem bryr sig, ingen nytta gör de här.
Håller med.
Alla i #SkickaMigIstället et al får gärna åka till valfritt muslimskt land på studiebesök.
Citera
2017-09-17, 22:17
  #189
Avstängd
jag har nu tagit del av flera st nedlagda förundersökningar om brott vid bråvalla 2016. Kan lugnt säga att damerna som gjorde anmälan visste vad de skulle säga vid förhör-

det var mörkt
jag kände en hand mellan benen
han hade svart hår och utländskt utseende (arab eller afghansk kanske)
jag var för chockad och rädd för att våga göra något och väntade därför 2 dagar med att polisanmäla
jag vet att jag borde uppsökt läkare och polisen direkt men jag var för chockad och rädd
Jag har ingen aning om ålder,längd,signifikanta kännetecken
nej jag drack inte en droppe alkohol just den dagen


Värt att notera: jag påstår inte att alla anmälningar på bråvalla var fejk ,men tyvär så är väldigt många identiska med varandra och uplägget är sådant att polisen måste lägga ner förundersökning och överlämna ärendet till brottsoffermyndigheten /Hemförsäkringsbolaget.
Citera
2017-09-17, 23:30
  #190
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuanFlores
jag har nu tagit del av flera st nedlagda förundersökningar om brott vid bråvalla 2016. Kan lugnt säga att damerna som gjorde anmälan visste vad de skulle säga vid förhör-

det var mörkt
jag kände en hand mellan benen
han hade svart hår och utländskt utseende (arab eller afghansk kanske)
jag var för chockad och rädd för att våga göra något och väntade därför 2 dagar med att polisanmäla
jag vet att jag borde uppsökt läkare och polisen direkt men jag var för chockad och rädd
Jag har ingen aning om ålder,längd,signifikanta kännetecken
nej jag drack inte en droppe alkohol just den dagen


Värt att notera: jag påstår inte att alla anmälningar på bråvalla var fejk ,men tyvär så är väldigt många identiska med varandra och uplägget är sådant att polisen måste lägga ner förundersökning och överlämna ärendet till brottsoffermyndigheten /Hemförsäkringsbolaget.

Vad är det som får dig att tro att dessa anmälningar är fejk?

Vilken koppling har dessa damer till varandra tror du och i vilket syfte har de falskanmält?
__________________
Senast redigerad av Statistenidittliv 2017-09-17 kl. 23:33.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback