Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2016-07-19, 21:08
  #49
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfogg
Förstår inte riktigt vad du menar.

Att din konspirationsteori om M är helt off topic här.
Citera
2016-07-19, 21:17
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doobedoo
Jag förstår inte varför människor tror det. Dom är ju en del av etablissemanget och teatern!
Det bästa sättet att motverka en revolt är att leda oppositionen.
Detta är något härskare praktiserat sedan urminnes tider. Systemet är riggat.

Varför diskuterar ingen detta? SD kommer inte göra ett SKIT.
SD är till för att det ska KÄNNAS bra. Som att din VÄRDELÖSA röst skulle spela roll.

Ni som röstar på SD, tror ni att SD är i opposition? Varför?
Ifall ni tror på demokratin och partipolitik, varför diskuterar politiker sällan direktdemokrati?
Kanske för att man inte har någon kontroll då....? DÅ finns ju ingen företags...jag menar partipolitik som kan separera väljarna.

Du har helt rätt. SD kapades någon gång av makteliten och judarna när Ekeroth bröderna blev allt mer framträdande. De är inga vanliga judar, utan sionister som belönats med pirs av självaste World Zionist Organization för sina insatser för sionismen i världen.
Citera
2016-07-19, 21:29
  #51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Då kan vi iaf vara överens om att frågan, bidka väljarna inte kan lösas o därigenom var DÖ det mest logiska.
Ja, det är väl den slutsats man får dra. Precis som man sa: "det minst dåliga alternativet".
__________________
Senast redigerad av Pfogg 2016-07-19 kl. 21:32.
Citera
2016-07-19, 21:34
  #52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Att din konspirationsteori om M är helt off topic här.
Det är inga konspirationsteorier. M kommer regera om de fyra allianspartierna tillsammans blir största blocket, i annat fall är det inte så troligt.
Citera
2016-07-19, 21:42
  #53
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfogg
Det är inga konspirationsteorier. M kommer regera om de fyra allianspartierna tillsammans blir största blocket, i annat fall är det inte så troligt.

Du kanske inte vet vad begreppet konspirationsteori betyder, en det du framför är definitionen av en sådan.

Dvs att en grupp människor medvetet för fram falska påståenden för en annan agenda.
Citera
2016-07-19, 22:43
  #54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Du kanske inte vet vad begreppet konspirationsteori betyder, en det du framför är definitionen av en sådan.

Dvs att en grupp människor medvetet för fram falska påståenden för en annan agenda.
Jag har inte sagt att AKB ljuger, bara att hon inte säger hela sanningen. Klart hon vill regera 2018, men inte till vilket pris som helst.
Citera
2016-07-19, 23:06
  #55
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfogg
Jag har inte sagt att AKB ljuger, bara att hon inte säger hela sanningen. Klart hon vill regera 2018, men inte till vilket pris som helst.

Fast hon har ju sagt att hon vill bilda regering även om man inte blir största block, det kräver samarbete med regeringen+V eller SD.
Citera
2016-07-20, 02:01
  #56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Fast hon har ju sagt att hon vill bilda regering även om man inte blir största block, det kräver samarbete med regeringen+V eller SD.
Har hon verkligen sagt det? Det citatet får du allt leta upp om jag ska tro på det.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback